Geplaatst: 20 januari 200718 jaren comment_590609 Hallo mensen Weet iemand of er een gratis programma is om muziek mee te maken? Een beetje deuntjes bedoel ik dan (geen versies van 10 dagen ofzo!) BVD
Geplaatst: 20 januari 200718 jaren comment_590671 Ik kan je dan Fruitlops ofziets aanraden. Verschillende leden op dit forum gebruiken het en zijn er erg tevreden over.
Geplaatst: 20 januari 200718 jaren comment_590720 Inderdaad, heb Fruityloops ook al veel langs ziengaan in verschillende topics. Op die website vind ik echter alleen een demo, klik. Mààr, vind je het een goed programma en wil je de volledige versie hebben stuur me een PM en ik kijk wel even, maar zoiets in een topic mag niet.
Geplaatst: 21 januari 200718 jaren Auteur comment_591481 Inderdaad, heb Fruityloops ook al veel langs ziengaan in verschillende topics. Op die website vind ik echter alleen een demo, klik. Mààr, vind je het een goed programma en wil je de volledige versie hebben stuur me een PM en ik kijk wel even, maar zoiets in een topic mag niet. Dus je moet er wel voor betalen maar ik kan hem via jou gratis krijgen?
Geplaatst: 21 januari 200718 jaren comment_591493 sorry maar illegaal verkrijgen van softwhere is niet toegestaan op dit forum.
Hallo mensen
Weet iemand of er een gratis programma is om muziek mee te maken? Een beetje deuntjes bedoel ik dan (geen versies van 10 dagen ofzo!)
BVD