Geplaatst: 19 november 200420 jaren comment_50471 als je de missie hebt afgerond (home invasion) dan staat er ergens een auto waarmee je ook kunt inbreken.nu is de vraag: wat is de naam van die car? en waar kan ik die auto vinden)
Geplaatst: 19 november 200420 jaren comment_50476 staat allemaal in het fimpje en anders kijk hier eens search
Geplaatst: 19 november 200420 jaren comment_50480 als je de missie hebt afgerond (home invasion) dan staat er ergens een auto waarmee je ook kunt inbreken.nu is de vraag: wat is de naam van die car? en waar kan ik die auto vinden) Een Boxville (en dan alleen de zwarte) (sorry, weet geen lokatie)
Geplaatst: 19 november 200420 jaren Auteur comment_50482 dat is et hem juist. je ziet het wel.maar als ik bezig ben in het spel dan kan ik hem niet meer vinden.
Geplaatst: 19 november 200420 jaren comment_50484 Als je in LS bent zie je de Gym. Als je voor de gym staat ga je naar links,niet over het spoor! maar daar tussen staat de zwarte boxville
als je de missie hebt afgerond (home invasion) dan staat er ergens een auto waarmee je ook kunt inbreken.nu is de vraag: wat is de naam van die car? en waar kan ik die auto vinden)