Geplaatst: 19 november 200420 jaren comment_50483 Weet iemand waar ik dat programma kan vinden waarmee ze welleens die filmpjes van maken ? deze site zie je het
Geplaatst: 20 november 200420 jaren comment_50810 Met Flash kan je hele goeie filmpjes maken. Flash is overigens ook goed om website interfaces te maken
Geplaatst: 20 november 200420 jaren comment_50827 en is ook zéér moeilijk en heel duur,je kan wel een trial downloaden van 30 dagen maar als je simpelere animaties wilt maken ga dan naar het cr@zy nim@tions topic in het onzin forum daar wordt veel uitgelegd
Geplaatst: 21 november 200420 jaren Auteur comment_51296 en is ook zéér moeilijk en heel duur,je kan wel een trial downloaden van 30 dagenmaar als je simpelere animaties wilt maken ga dan naar het cr@zy nim@tions topic in het onzin forum daar wordt veel uitgelegd Al gedaan, en ik heb geld zat.. :rolleyes:
Geplaatst: 21 november 200420 jaren comment_51325 ik denk wel dat Hayate er wat moeite voor heeft om de skills te leren en wat geld ervoor naast te leggen
Geplaatst: 23 november 200420 jaren comment_52986 en is ook zéér moeilijk en heel duur,je kan wel een trial downloaden van 30 dagenmaar als je simpelere animaties wilt maken ga dan naar het cr@zy nim@tions topic in het onzin forum daar wordt veel uitgelegd Al gedaan, en ik heb geld zat.. :rolleyes: Leuk voor je dat je geld zat heb, maargoed ik heb ook weleens van die leuke filmpjes gemaakt, ik vind het even leuk maar dan vind ik het geen reet meer aan. Maar het is wel leuk als je mooie interfaces voor je website kan gaan maken
Geplaatst: 24 november 200420 jaren comment_53002 flash mx swishmax kool moves of als je avi achter elkaar wilt plakken windows movie maker 2 is gewoon gratis en werkt goed
Geplaatst: 24 november 200420 jaren Auteur comment_53123 ik denk wel dat Hayate er wat moeite voor heeft om de skills te leren en wat geld ervoor naast te leggen 'k Koop een X-Box voor zo'n ruim 200 euro, een MP3 speler zo'n 40 euro en allemaal kleren, dus heb wel ruim zat genoeg pleuro's, en er zijn zat tut's om te leren.. Ik maak b.t.w ook Game-Maps voor CallofDuty, en dat is al knap lastig maar leer zulke ( soms moeilijke ) dingen in een week of 2 Bewerkt: 24 november 200420 jaren door Hayate
Geplaatst: 24 november 200420 jaren comment_53150 Heel fijn voor je Hayate <_< je hoef er niet erover op te gaan scheppen, denk eens aan de medemens. Maarre wie weet waar die tuts allemaal staan dan? of moet ik daarvoor ff googlen?
Geplaatst: 24 november 200420 jaren comment_53244 Heel fijn voor je Hayate <_< je hoef er niet erover op te gaan scheppen, denk eens aan de medemens.Maarre wie weet waar die tuts allemaal staan dan? of moet ik daarvoor ff googlen? whaha.. ik ga een mobiel van 500 kope of krijge, een mp3 een tv en een heleboel klere ps: macromedia flash is het beste!! (Y)
Weet iemand waar ik dat programma kan vinden waarmee ze welleens die filmpjes van maken ? deze site zie je het