Geplaatst: 20 januari 200718 jaren comment_591167 Ik heb nu ook vice city Allemaal zéér leuk, maar ik vroeg me wel iets af: Op het begin moet je die kok vermoorden en krijg je z'n GSM(mobieltje in Nederland ). 1 missie later(of was het nu meteen, of 2 missies later?) krijg je een telefoontje van een kennis van die kok die meteen merkt dat je de kok niet bent. Vlak daarna krijg je een telefoontje van...Sonny. Maar hoe kent Sonny in godsnaam je GSM-nummer?
Geplaatst: 20 januari 200718 jaren comment_591171 Omdat Sonny die kok kent, het kan zijn dat hij nog steeds niet weet dat kok dood is, dus kan hij dat jou bellen hoor Bewerkt: 20 januari 200718 jaren door SWYV
Geplaatst: 20 januari 200718 jaren Auteur comment_591172 Omdat Sonny die kok kent Ohja, maar waar wordt dat dan gezegd? En als hij belt, zegt hij meteen 'Tommy', dus moet hij toch weten dat jij de kok hebt vermoord? Bewerkt: 20 januari 200718 jaren door Bv202
Geplaatst: 20 januari 200718 jaren comment_591177 Gewoon een slordigheids foutje, of Tommy moet Sonny hebben gebeld als jij 'even niet kijkt'
Geplaatst: 21 januari 200718 jaren comment_591984 idd, Colonel Cortez kent ineens ook je nummer dus dat zit gewoon zo in elkaar:)
Ik heb nu ook vice city
Allemaal zéér leuk, maar ik vroeg me wel iets af:
Op het begin moet je die kok vermoorden en krijg je z'n GSM(mobieltje in Nederland
).
1 missie later(of was het nu meteen, of 2 missies later?) krijg je een telefoontje van een kennis van die kok die meteen merkt dat je de kok niet bent.
Vlak daarna krijg je een telefoontje van...Sonny.
Maar hoe kent Sonny in godsnaam je GSM-nummer?