heb ik eindelijk een tank(van de politie gekrauwt(na 6 keer geprobeert 6 sterren te hallen letterlijk)dus was ik dol blij dat ik een tank had . ik dacht ik ga eerst de tanker in de garage zetten dan save ik, en dan ge ik maar lekker eens een missie doen, ben ik klaar met de missie. save ik weer ga mik naar me garage(ik dach ik ga is lekker de vigilante missie doen en ja hoor, ik doe men garaga op en...........HIJ IS WEG! !, dat gebuerde ook nadat ik eendelijk een cholos car had(ik heb al hun bedrijven al overgenomen dus zijn zo moeilijker te vinden) en zetten hem in mijn garage en hij is weer weg!
hoe kan dat en waarom blijven ze niet gewoon staan!? zoals in liberty city, of staan die garage's daar gwn voor de sier ofwa
ik heb even een belangrijke vraag(voor mij dan).
heb ik eindelijk een tank(van de politie gekrauwt(na 6 keer geprobeert 6 sterren te hallen letterlijk)dus was ik dol blij dat ik een tank had
. ik dacht ik ga eerst de tanker in de garage zetten dan save ik, en dan ge ik maar lekker eens een missie doen, ben ik klaar met de missie. save ik weer ga mik naar me garage(ik dach ik ga is lekker de vigilante missie doen en ja hoor, ik doe men garaga op en...........HIJ IS WEG! 
!, dat gebuerde ook nadat ik eendelijk een cholos car had(ik heb al hun bedrijven al overgenomen dus zijn zo moeilijker te vinden) en zetten hem in mijn garage en hij is weer weg! 
hoe kan dat en waarom blijven ze niet gewoon staan!? zoals in liberty city, of staan die garage's daar gwn voor de sier ofwa