Geplaatst: 21 januari 200719 jaren ik druk "w" in nu ga ik dus steeds sneller Ik laat nu "w" los, nu ga ik langzamer Ik wil die snelheid waarmee hij langzamer gaat zo klein maken, dat het een soort cruise control word Maar als je op "s" drukt dat hij dan wel langzamer gaat Snap je? hoe verander ik dit in de handling? Ik hoop dat iemand me kan helpen, Yvea Bewerkt: 21 januari 200719 jaren door yvea0
Geplaatst: 21 januari 200719 jaren Dus je bedoelt de snelheid waarmee hij veder blijft rijden zonder ''w'' in te drukken of bedoel je de snelheid die dan afneemt?
Geplaatst: 21 januari 200719 jaren Auteur Dus je bedoelt de snelheid waarmee hij veder blijft rijden zonder ''w'' in te drukken of bedoel je de snelheid die dan afneemt?BIJV, ik rijd met me autoik druk "w" in nu ga ik dus steeds sneller Ik laat nu "w" los, nu ga ik langzamer Ik wil die snelheid waarmee hij langzamer gaat zo klein maken, dat het een soort cruise control word Maar als je op "s" drukt dat hij dan wel langzamer gaat Snap je? Yvea
Geplaatst: 21 januari 200719 jaren Heb ik al eens geprobeert, maar dit kan helaas niet met de handling. Mischien kan je dit Memory hacken of SCM'en. Maar zover ik weet, gaat dit dus niet met de handling... Wat je wel kan doen, is iemand vragen om dit voor je te SCM'en of te Mem-Hacken. Personen als Jarno en JGuntherS kunnen je waarschijnlijk verder helpen. Vriendelijke groeten, DaBeast
Geplaatst: 23 januari 200719 jaren Auteur Die pm wil maar niet... Ik krijg een error, en geen gta-games error
ik druk "w" in
nu ga ik dus steeds sneller
Ik laat nu "w" los, nu ga ik langzamer
Ik wil die snelheid waarmee hij langzamer gaat zo klein maken, dat het een soort cruise control word
Maar als je op "s" drukt dat hij dan wel langzamer gaat
Snap je?
hoe verander ik dit in de handling?
Ik hoop dat iemand me kan helpen,
Yvea
Bewerkt: door yvea0