Geplaatst: 21 januari 200718 jaren comment_591926 als je met san andreas alle gebieden van bijvoorbeeld de ballas heb overgenomen wat gebeurt er dan met hun verdwijnen ze ofzo
Geplaatst: 22 januari 200718 jaren comment_592862 maar als je de cheat gang members spawn faster indrukt komen de ballas dan niet terug
Geplaatst: 22 januari 200718 jaren comment_592955 @ Time-Bandit:Bedoel je niet San Fierro? Daar is die "Golden Gate Bridge"toch Je hebt in dat geval de glitch die Bling beschreven had uitgevoerd (per ongeluk, bij de missie Saint Mark's bistro ofzo) En welkom op het forum Het is door het hele spel mogelijk, als je uren van de kust blijft vliegen kan je dachtik 280 gebieden erbij krijgen door heel san andreas... Rustig, het zijn (maar) 178 gebieden in totaal. Dat staat hier in dit topic. Zoek de eerste post van Preddy
Geplaatst: 23 januari 200718 jaren comment_593188 @ Time-Bandit:Bedoel je niet San Fierro? Daar is die "Golden Gate Bridge"toch Je hebt in dat geval de glitch die Bling beschreven had uitgevoerd (per ongeluk, bij de missie Saint Mark's bistro ofzo) En welkom op het forum Het is door het hele spel mogelijk, als je uren van de kust blijft vliegen kan je dachtik 280 gebieden erbij krijgen door heel san andreas... Rustig, het zijn (maar) 178 gebieden in totaal. Dat staat hier in dit topic. Zoek de eerste post van Preddy je hebt gelijk haha ik had iets teveel gezegt, wist het niet zeker ik denk ik post gelijk die guide om al die extra gebieden te krijgen (engels)
als je met san andreas alle gebieden van bijvoorbeeld de ballas heb overgenomen
wat gebeurt er dan met hun verdwijnen ze ofzo