Geplaatst: 21 januari 200718 jaren comment_592049 Type: Signature Stijl: Gta: sa Grootte: kies zelf maar Afbeelding: mag je ook zelf kiezen, liefst iets met cj en sweet Tekst: Jericho Rand: 2x border Kleuren: de kleur die best bij render past
Geplaatst: 21 januari 200718 jaren comment_592052 Ook deze doe ik wel . Edit : Sorry , Graphics Team maar ik dacht dat Jericho een aanvraag deed in het ' Userbar Aanvraag ' - topic aangezien hij gisteren datzelfde deed ... Nogmaals sorry ! Bewerkt: 21 januari 200718 jaren door Nicsan
Geplaatst: 29 januari 200718 jaren Auteur comment_597965 Gaat iemand dit nog doen ??? Als woensdag nog niemand iets gedaan heeft mag er een slotje op.
Geplaatst: 30 januari 200718 jaren comment_598841 Gaat iemand dit nog doen ??? Als woensdag nog niemand iets gedaan heeft mag er een slotje op. Als je je titel naar non-team laat zetten wil ik het wel eens proberen. Je kunt je titel lateren veranderen door een PB naar slimm of .Levi. te sturen >>> Door RonaldVC: Of naar mij.. <<< Mijn excuses RonaldVC :$ Bewerkt: 31 januari 200718 jaren door kristof01
Geplaatst: 4 februari 200718 jaren Auteur comment_603053 Gaat iemand dit nog doen ??? Als woensdag nog niemand iets gedaan heeft mag er een slotje op. Als je je titel naar non-team laat zetten wil ik het wel eens proberen. Je kunt je titel lateren veranderen door een PB naar slimm of .Levi. te sturen >>> Door RonaldVC: Of naar mij.. <<< Mijn excuses RonaldVC :$ Je mag hem maken
Geplaatst: 4 februari 200718 jaren comment_603341 Gaat iemand dit nog doen ??? Als woensdag nog niemand iets gedaan heeft mag er een slotje op. Als je je titel naar non-team laat zetten wil ik het wel eens proberen. Je kunt je titel lateren veranderen door een PB naar slimm of .Levi. te sturen >>> Door RonaldVC: Of naar mij.. <<< Mijn excuses RonaldVC :$ Je mag hem maken Ok, ik zal proberen.
Geplaatst: 4 februari 200718 jaren Auteur comment_603374 Gaat iemand dit nog doen ??? Als woensdag nog niemand iets gedaan heeft mag er een slotje op. Als je je titel naar non-team laat zetten wil ik het wel eens proberen. Je kunt je titel lateren veranderen door een PB naar slimm of .Levi. te sturen >>> Door RonaldVC: Of naar mij.. <<< Mijn excuses RonaldVC :$ Je mag hem maken Ok, ik zal proberen. Bedankt !
Type: Signature
Stijl: Gta: sa
Grootte: kies zelf maar
Afbeelding: mag je ook zelf kiezen, liefst iets met cj en sweet
Tekst: Jericho
Rand: 2x border
Kleuren: de kleur die best bij render past