Geplaatst: 19 november 200420 jaren comment_50565 Hoe vinden jullie de nummers van Weird al Yankovic? Een van z'n besten is toch misschien wel Amish Paradise! :lol: (remake van Gangsta Paradise van Coolio) :lol: .
Geplaatst: 19 november 200420 jaren comment_50580 Ik heb er weleens van gehoord ja, amar ik ken ze niet echt en ik hou er niet zo van. Dat wil nog nietz eggen datz e baggermuziek maken natuurlijk. Iedereen heeft tenslotte zijn/haar eigen muziekstijl
Geplaatst: 19 november 200420 jaren Auteur comment_50586 Het is maar een persoon. Hij maakt parodieen op bepaalde nummers!
Geplaatst: 22 november 200420 jaren comment_51983 ik vin t wel grappig hij is toch ook van "because im fat" ofzo van micheal jackson
Geplaatst: 22 november 200420 jaren comment_52075 ja daarom vind ik hem zo leuk hij maakt andere popsterren belachelijk dat werkt, net zoals bij dat Backstreet boys nummer : Wich Backstreet Boy is Gay :lol:
Hoe vinden jullie de nummers van Weird al Yankovic?
Een van z'n besten is toch misschien wel Amish Paradise! :lol: (remake van Gangsta Paradise van Coolio) :lol: .