Geplaatst: 22 januari 200718 jaren comment_592513 Ik heb de Samsung al een tijdje. Maar het was me nog niet ingevallen om een Gadget topic erover te maken. Dus dan doe ik het nu. Ik krijg het vast en zeker nu niet af. Omdat ik zometeen naar school moet. Maar ik maak alvast een begin. + punten Slidefunctie. Makkelijk menu. 1.3 megapixel camera, met opneem functie. Mooi verdeeld menu. Design van de telefoon Knoppen makkelijk te bedienen - punten Komen snel krassen op. Als je hem bijvoorbeeld op het nachtkasje zet, en dan de trilfunctie aan hebt Slide gaat naar mate steeds stroever. Functies 1.3 Megapixel camera. Infarood Bluetooth 96 MB intern geheugen. Omreken functie MP3 Functie Alarm Calculator Wereldtijd Timer Stopwatch Voice Recording Bewerkt: 22 januari 200718 jaren door .WhoopDiDoo.
Ik heb de Samsung al een tijdje. Maar het was me nog niet ingevallen om een Gadget topic erover te maken.
Dus dan doe ik het nu. Ik krijg het vast en zeker nu niet af. Omdat ik zometeen naar school moet. Maar ik maak alvast een begin.
+ punten
Slidefunctie.
Makkelijk menu.
1.3 megapixel camera, met opneem functie.
Mooi verdeeld menu.
Design van de telefoon
Knoppen makkelijk te bedienen
- punten
Komen snel krassen op. Als je hem bijvoorbeeld op het nachtkasje zet, en dan de trilfunctie aan hebt
Slide gaat naar mate steeds stroever.
Functies
1.3 Megapixel camera.
Infarood
Bluetooth
96 MB intern geheugen.
Omreken functie
MP3 Functie
Alarm
Calculator
Wereldtijd
Timer