Jump to content
Geplaatst:
comment_592582

post-61575-1169475326_thumb.jpgme zusje heeft een probleem met gta san andreas en sa-mp

als je het spel opstart komt die tot net voor het laden van het spel en daarna krijg je een error

en dat zegt error please help me zo snel mogelijk

post-61575-1169475326_thumb.jpg

Featured Replies

Geplaatst:
comment_592585

Een veel voorkomende fout, bij jou ligt het probleem dus niet. Het is een soort van bug, die weer te verhelpen is met een patch die ervoor gemaakt is. Je kan hem hier downloaden. De installatie is simpel, je pakt hem uit en je start de 'setup.' De rest spreekt dan voor zichzelf. Je hoeft je computer niet opnieuw op te starten na de installatie, heb je dat liever wel; voel je vrij.

Geplaatst:
comment_592783

Browserfix verhelpt dat niet (ondanks dat het wel een fix voor de browser is). Maar het is een andere bug.

@nandost: ga even na of je singleplayer wel start, is dit niet het geval: Verwijder GTA_SA.set in Mijn documenten\GTA San Andreas User Files (bestand wordt automatisch weer aangemaakt, alleen je settings verdwijnen).

Bewerkt: door Azer

Geplaatst:
  • Auteur
comment_593269

opnieuw geinstalleert probleem blijft zich voor doen met die error van me screenshot

(ook al gepatcht na dat ik error zag)

gta_sa.set bestaat nog steeds niet

san andreas doet het niet en sa-mp ook niet

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.