Geplaatst: 22 januari 200718 jaren comment_592582 me zusje heeft een probleem met gta san andreas en sa-mp als je het spel opstart komt die tot net voor het laden van het spel en daarna krijg je een error en dat zegt error please help me zo snel mogelijk
Geplaatst: 22 januari 200718 jaren comment_592585 Een veel voorkomende fout, bij jou ligt het probleem dus niet. Het is een soort van bug, die weer te verhelpen is met een patch die ervoor gemaakt is. Je kan hem hier downloaden. De installatie is simpel, je pakt hem uit en je start de 'setup.' De rest spreekt dan voor zichzelf. Je hoeft je computer niet opnieuw op te starten na de installatie, heb je dat liever wel; voel je vrij.
Geplaatst: 22 januari 200718 jaren comment_592783 Browserfix verhelpt dat niet (ondanks dat het wel een fix voor de browser is). Maar het is een andere bug. @nandost: ga even na of je singleplayer wel start, is dit niet het geval: Verwijder GTA_SA.set in Mijn documenten\GTA San Andreas User Files (bestand wordt automatisch weer aangemaakt, alleen je settings verdwijnen). Bewerkt: 22 januari 200718 jaren door Azer
Geplaatst: 22 januari 200718 jaren Auteur comment_592970 ja de single player start ook niet maar die bestand bestaat niet gta_sa.set bij mij wel maar hij bestaat niet bij me zusje op de computer
Geplaatst: 22 januari 200718 jaren comment_592993 ja de single player start ook niet maar die bestand bestaat niet gta_sa.setbij mij wel maar hij bestaat niet bij me zusje op de computer GTA:SA even opnieuw installeren op de pc van je zusje.
Geplaatst: 23 januari 200718 jaren Auteur comment_593269 opnieuw geinstalleert probleem blijft zich voor doen met die error van me screenshot (ook al gepatcht na dat ik error zag) gta_sa.set bestaat nog steeds niet san andreas doet het niet en sa-mp ook niet
Geplaatst: 23 januari 200718 jaren comment_593698 Download dan een andere mirror van sa:mp. daar ligt het niet aan, zeker niet als singleplayer geeneens opstart.Dus nandost er is dus geen map van GTA:SA te vinden in je mijn documenten?
Geplaatst: 24 januari 200718 jaren Auteur comment_594095 jawel er zijn wel mappen die je me zei alleen er staat geen bestand in genaamt gta_sa.set
Geplaatst: 24 januari 200718 jaren comment_594555 Enigzins logisch, aangezien GTA:SA nog nooit is opgestart. Voldoet de pc wel aan de systeemeisen van GTA:SA? Bewerkt: 24 januari 200718 jaren door Azer
als je het spel opstart komt die tot net voor het laden van het spel en daarna krijg je een error
en dat zegt error please help me zo snel mogelijk