Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

the end of the line ...

ja, de meeste gasten hier zullen deze missie wel goed kennen. dus ik hoef niet uit te leggen hoe ze gaat want dat is een lang verhaal. ik raak steeds weer aan dat stuk waar je die fire truck moet volgen. dat doe ik ook maar opeens kom er een meter waarop sweet's grip staat. er wordt gevraagd dichterbij de truck te komen. dat doe ik ook. maar ik mis sweet steeds. heeft iemand hier tips hoe dicht ik ongeveer bij de truck moet rijden voor sweet te kunnen opvangen ?

Featured Replies

als die truck in de bocht naar de linker rij baan rijd, blijf jij gewoon op de rechterbaan. want hij komt toch weer naar de rechter en blijf tegen die truck aan rijden.

dat is mijn tip

bumperkleven :puh:

Gewoon er tegen aan rijden met je neus tegen zijn de brandweerauto z'n achterbumper

gewoon telkens probeeren en van zelf's doe je wel iets onverwachts waardoor het ineens lukt :puh: B) ;)

gewoon telkens probeeren en van zelf's doe je wel iets onverwachts waardoor het ineens lukt :puh: B) ;)

Alleen duurt die missie al 20 min. voor je bij die brandweerwagen komt... zonde als je 10x moet proberen...

De meter van Sweet loop terug, dus je kan zien wanneer hij ongeveer gaat vallen. Tegen het einde moet je onder hem rijden. Meer tips heb ik helaas niet :-(