Geplaatst: 22 januari 200718 jaren comment_593065 Kan iemand mij te txd-namen van de elvis ped en de clown ped vertellen? En ook de namen van deze peds in peds.ide? De elvis-ped ID heb ik al uit peds.ide. Maar nu heb ik een dringende vraag: Zou iemand de ID willen opzoeken die de clowns-ped in Peds.ide heeft? Als iemand dit wil uitzoeken en aan mij vertellen ben ik diegene zeer dankbaar Alvast bedankt, Boris H. edit: 400'e post! edit 2: Alleen het ID nummer van de clown is al genoeg. Bewerkt: 23 januari 200718 jaren door Boris H.
Geplaatst: 22 januari 200718 jaren comment_593077 Kan iemand mij te txd-namen van de elvis ped en de clown ped vertellen?En ook de namen van deze peds in peds.ide? Alvast bedankt, Boris H. edit: 400'e post! Je had toch zo een ander topic?Je had dat beter daarin kunnen posten.
Geplaatst: 22 januari 200718 jaren Auteur comment_593083 Ja maar daar ging het over hoe je peds moest verwisselen en ik wil nu de ID van de clown-ped weten. Dus kan iemand mij die vertellen? Alvast bedankt, Boris H. edit: dus a.u.b. alleen posten als je het antwoord weet. Bewerkt: 23 januari 200718 jaren door Boris H.
Geplaatst: 23 januari 200718 jaren comment_593763 De Clown is ID 264. Om de pets te kunnen zoeken kan je ook de Ped Editor downloaden dat kan Hier. Edit: geen dank hoor. Bewerkt: 23 januari 200718 jaren door Dynamic
Geplaatst: 23 januari 200718 jaren Auteur comment_593769 Oke echt supersupersuper bedankt man! Ik heb echt vanalles geprobeerd; txdeditor, pededitor gewoon peds replacen en kijken maar niks werkte. Echt super bedankt nu kan ik weer verder met mijn mod(je) Gratz, Boris H. edit: het is gelukt de Elvis ped te replacen met de clowns ped! Bewerkt: 24 januari 200718 jaren door Boris H.
Kan iemand mij te txd-namen van de elvis ped en de clown ped vertellen?
En ook de namen van deze peds in peds.ide?
De elvis-ped ID heb ik al uit peds.ide.
Maar nu heb ik een dringende vraag:
Zou iemand de ID willen opzoeken die de clowns-ped in Peds.ide heeft?
Als iemand dit wil uitzoeken en aan mij vertellen ben ik diegene zeer dankbaar
Alvast bedankt,
Boris H.
edit: 400'e post!
edit 2: Alleen het ID nummer van de clown is al genoeg.
Bewerkt: door Boris H.