Geplaatst: 23 januari 200718 jaren comment_593208 Hallo Ik zit Nu bij een vriendje en die weet nu dus niet hoe hij z´n wachtwoord moet veranderen met ]]msn want iemand zit nu dus op zijn MSN Dus kan iemand dit even zeggen?
Geplaatst: 23 januari 200718 jaren comment_593211 Hallo Ik zit Nu bij een vriendje en die weet nu dus niet hoe hij z´n wachtwoord moet veranderen met ]]msn want iemand zit nu dus op zijn MSN Dus kan iemand dit even zeggen? Als je je aanmeld staat er beneden wachtwoord vergeten. Als je dat aanklikt krijg je je vraag en daarna kan je gewoon je wachtwoord veranderen.
Geplaatst: 23 januari 200718 jaren comment_593218 Ik ben even gaan zoeken. Je wachtwoord kan je alleen veranderen in je mail. Ik weet niet of hij windows live mail heeft. Zo ja dan plaats ik nog wat screens maar als je msn 7.5 hebt ga ik daar niet van uit. Dan moet je gewoon in je hotmail naar instellingen gaan en je wachtwoord daar veranderen. Geloof bij veiligheidsinstellingen. Hoop dat het zo lukt
Geplaatst: 23 januari 200718 jaren comment_593232 Mirrrr dan heb je niet goed gezocht als je je afmeld staat er linksonder gewoon wachtwoord vergeten dan moet je wat dingen invullen en wat letters overtypen gehieme vraag invullen en een nieuw wachtwoord das alles
Geplaatst: 23 januari 200718 jaren comment_593234 Mirrrr dan heb je niet goed gezocht als je je afmeld staat er linksonder gewoon wachtwoord vergeten dan moet je wat dingen invullen en wat letters overtypen gehieme vraag invullen en een nieuw wachtwoord das alles Ja maar jij zei net. Dan moet je je geheime vraag nog wel weten Dus ben ik even verder gaan zoeken.
Geplaatst: 23 januari 200718 jaren comment_593236 o sorry mijn fout :$ :$ jah in windows live mail is het heel simpel daar hoef je je geime vraag niet te weten edit: http://ideas.live.com/programpage.aspx?ver...2e6d&page=1 hier een link om van je normale hotmail windows live mail te maken Bewerkt: 23 januari 200718 jaren door tomosbb
Geplaatst: 23 januari 200718 jaren comment_593281 Dat gedoe met je wachtwoord in je mail wijzigen, helpt alleen als je Hotmail of Livemail hebt. Anders moet je het dus via het opstartscherem van MSN/WLM doen @ hieronder, er staat niet waar je je aanmeld. Dus dat zou net zo goed Hotmail (Livemail) kunnen zijn als MSN (WLM). Bewerkt: 23 januari 200718 jaren door Thundercover
Geplaatst: 23 januari 200718 jaren comment_593296 Dat gedoe met je wachtwoord in je mail wijzigen, helpt alleen als je Hotmail of Livemail hebt. Anders moet je het dus via het opstartscherem van MSN/WLM doen Staat dat niet in mijn eerste post
Geplaatst: 23 januari 200718 jaren Auteur comment_593319 Kan iemand screens geven? Hij heeft hotmail. Bewerkt: 23 januari 200718 jaren door Koen729
Geplaatst: 23 januari 200718 jaren comment_593469 Kan iemand screens geven? Hij heeft hotmail. Ik krijg mijn screens even niet geupload. Maar als je in je inbox van zie je links bovenin een Windows Live icoon Daar moet je op klikken. Dan klik je op account. Dan moet je je wachtwoord nogmaals invoeren. Daarna staat er aan de linkerkant wachtwoord wijzigen. Hoop dat het zo lukt en anders probeer ik vanavond mijn screens nog een keer te uploaden. Veel succes! Edit hier zijn de screens Ik heb alleen de eerste en de tweede omgedraaid zie ik nu. Sorry! Bewerkt: 23 januari 200718 jaren door Mirrrr
Geplaatst: 23 januari 200718 jaren Auteur comment_593738 Sorry hoor, maar ik zeg net dat hij hotmail heeft xP
Geplaatst: 23 januari 200718 jaren comment_593770 Inloggen op hotmail.com, rechtsboven instellingen aanklikken dan links in het menu privé aanklikken, dan op wachtwoord klikken. Dan komt er een account pagina, daar staat ergens in het midden(bij wachtwoord gegevens) wachtwoord:***** (wijzigen); klik op wijzigen. Et voila.
Geplaatst: 23 januari 200718 jaren comment_593850 windows live mail is nieuw voor hotmail heb em al een paar maanden maar somigen nog niet die vriend van em moet maar kijken welke die heeft er staan voor de oude en de nieuwe de manier om het wachtwoord te veranderen
Hallo
Ik zit Nu bij een vriendje en die weet nu dus niet hoe hij z´n wachtwoord moet veranderen met ]]msn want iemand zit nu dus op zijn MSN
Dus kan iemand dit even zeggen?