Jump to content

Beste rapper(s) ooit.

Recommended Posts

Geplaatst:

Wie vind jij de beste rapper(s) ooit?

Ik vind The Game en 'Pac. Gewoon omdat zij echt over de achterstandswijken enzo rappen waar ze uit komen, niet al die commerciële troep.

• Reacties 104
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• LBG

16

• RobertSA

10

• Da Phoenix

8

• Only GrandTheftAuto

8

Geplaatst:

50 cent,lloyd banks,tony yayo, young buck, ma$e,mobb deep, nate dogg, olivia,dr dre, eminem die appers zown beetje ik ben echt fan van al die rappers dus met andere woorden GGGG-UNIT

Geplaatst:

Er is geen beste rapper :) Iedere rapper heeft goede en zwakke punten dus ik kan ook niet echt kiezen. Maar omdat ik anders net zo goed niet hier kan posten zet ik toch gewoon mijn '' Favoriete '' rappers neer.

Lupe Fiasco

Zeker een hele goede, hij laat zien dat schelden niet nodig is waneer je rapt.

Eminem

Sinds ik zijn eerste nummer heb geluisterd vind ik hem goed. Ondanks dat hij soms wel heel veel scheld in zijn video's en songs.

Snoop Dogg

Snoop heeft een aparte stem die me toch steeds weer weet aan te grijpen waneer hij met iets nieuws komt.

^_^

Geplaatst:
50 cent,lloyd banks,tony yayo, young buck, ma$e,mobb deep, nate dogg, olivia,dr dre, eminem die appers zown beetje ik ben echt fan van al die rappers dus met andere woorden GGGG-UNIT

Rapt Olivia dan ook ? :puh:

Eminem, Big Proof, Kon Artis, Obie Trice, oftewel Shady _O_

2Pac, Snoop, Game, Dre

Geplaatst:
Ik vind The Game en 'Pac. Gewoon omdat zij echt over de achterstandswijken enzo rappen waar ze uit komen, niet al die commerciële troep.

De meeste rappers rappen daar juist over :cab:

-------

Voor mij blijft Eminem toch altijd de beste, zijn stijl spreekt me aan en zijn nummers worden steeds en steeds beter. Er zijn wel 1000-en andere rappers die ook goed vind, maar Eminem blijft voor mij de beste.

Geplaatst:

-------

Voor mij blijft Eminem toch altijd de beste, zijn stijl spreekt me aan en zijn nummers worden steeds en steeds beter. Er zijn wel 1000-en andere rappers die ook goed vind, maar Eminem blijft voor mij de beste.

Tegenwoordig niet meer, het gaat alleen maar over hoeren en geld.

Geplaatst:

-------

Noem dan eens een paar recente nummers die over hoeren en geld gaan..

Geplaatst:
Lupe Fiasco

Zeker een hele goede, hij laat zien dat schelden niet nodig is waneer je rapt.

Lupe Fiasco is nog best wel nieuw, want de meeste rappers lopen al een lange tijd mee. Niet alle mensen zullen Lupe goed vinden, het is meer muziek die je mooi vind of niet. Hoe meer ik luister, hoe beter ik hem ga vinden. Sommige zullen hem misschien maar een nerd vinden, scheld niet en rapt niet over die stoere dingen als geld, bitches, auto's en alle andere 'coole' dingen.

Lupe Fiasco; een rappende moslim met een bril en een skateboard.

Geplaatst:

Voor mij zijn deze toch wel de beste: Eazy-E, 2Pac, Eminem & The Game! Ik vergeet Dr. Dre en Snoop! :) Eminem als enige 'white-boy' in deze rijtje, hij bewees dat niet alleen n*ggaz kunnen rappen! :*D

Geplaatst:

-------

Noem dan eens een paar recente nummers die over hoeren en geld gaan..

Luister een nummer van bijvoorbeeld de artiesten die 60 noemden en de hoeren en bijproducten vliegen je om de oren :N

Geplaatst:
Luister een nummer van bijvoorbeeld de artiesten die 60 noemden en de hoeren en bijproducten vliegen je om de oren :N

Ik snap dat mensen meteen over 50 beginnen, maar noem dan eens een recent nummer van die artiesten, ik bedoel maar, 50 Cent wel maar in zijn laatste nummers nooit meer, Banks en Yayo bijna nooit, Buck helemaal nooit. Mase die rapt ook helemaal niet over bling enal, zelf noem ik 'm 'A Rapper Of Love' :puh: omdat hij relaxte beats heeft en relaxt rapt. Mobb Deep is gewoon zware old skool shit en gewoon kei relaxt, voor Nate Dogg en Dr.Dre geldt bijna hetzelfde, Olivia is meer een zangeres, en Eminem is wel de laatste die op zou scheppen over blingbling enal.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...