Jump to content
  • Reacties 62
  • Bezichtigingen 3.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_603502

Ik heb (netzoals heleboel mensen) Windows XP Proffesional Edition en het bevalt me prima :Y

ik hoef niet perse de nieuwste van het nieuwste dus Vista neem ik niet (misschien later) :)

Geplaatst:
comment_604653

ik draai nu nog op Windows XP Professional, en het bevalt me prima en het is handig want wij hebben in huis een soort thuis netwerk ik kan gewoon vanuit mijn kamer beneden printen :*D

vandaar dat ik ook Windows XP Pro heb :sigaar:

Maar.... binnenkort....neem..ik

:dans: Windows Vista Bussines :dans:

Geplaatst:
comment_610531

MS^_^

Alle windows versies in de poll zetten, maar voor de rest niets.

Waar zijn alle Linux/Unix/Mac/Palm/DOS(lol?) versies?

Ik gebruik nu windows xp professional, alhoewel ik binnenkort ook nog Linux installeer.

Vista download ik wel eens, maar ga ik zeker niet installeren :)

Geplaatst:
comment_610565

Ik draai MCE

De redenen zijn:

Alle nieuwe hardware is compatible

Er zijn nog geen programma's die alleen op vista kunnen

Het werkt perfect

Zo goed is vista nou ook weer niet

Ten slotte: Er is nog géén enkele game op de markt die alleen voor vista is.

Ik weet dat dit ooit gaat veranderen, maar dan nog. Vista is me te duur om nu al te kopen. Ik wacht liever tot de kinderziektes eruit komen.

Over andere os'en.

Ik draai Windows 3.1 (oké, is oud ja), 95 (2 stuks, 486 en P1), NT (m'n server: PII 500 Mhz, ik weet het), 98SE (2 stuks, PII en PIII) , 2000Pro (PIII), XP Home (PIII), XP Pro (Laptop: Intel Core Duo), XP MCE (Athlon 64 X2 4200), Suse Linux (same as before) en Mac OS X (macbook)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.