Geplaatst: 24 januari 200718 jaren comment_594336 De missie "Turismo" lukt me echt niet: - Die anderen rijden gewoon te snel - Ze duwen me tegen een politieauto - Ik bots altijd wel - Er wordt altijd op me geschoten door die blauwe ventjes(Triads heten ze toch?) - Mijn auto gaat te snel kapot Heeft iemand tips voor me?
Geplaatst: 19 januari 200817 jaren comment_870000 Voor het geval je deze missie nog niet gehaald hebt raad ik je deze kaart aan die ik laats voor iemand anders gemaakt had. http://www.gtaforum.nl/index.php?s=&sh...st&p=869295 MvG, GTA-fan2
Geplaatst: 24 mei 200817 jaren comment_997555 Je moet een sterk wapen hebben om de ruiten kapot de schieten. Doe dit NIET waar de Banshee staat. Als je een ruit kapot hebt gemaakt, stap je in de auto en rijdt dwars door een ruit heen. Hierdoor loopt de Banshee geen schade op. Aan Iedereen, Ik heb een supertip als jullie de missie ''Turismo'' niet hebben gehaald: Jullie kunnen ook de kogelvrije Patriot gebruiken tijdens de race. Na de missie ''Marked Man'' van Ray Machowski kunnen jullie het voertuig inzetten en dan hebben de bendes (vooral de Leone Family) geen kans meer om de Patriot, die kogelvrij is, in de fik te schieten. Vooral de Leone Family met hun dodelijke shotguns kunnen dan niet meer doen!
Geplaatst: 27 september 200816 jaren comment_1123654 Maar welke bestanden moet je dan veranderen om ervoor te zorgen dat de Leone's je niet meer afschieten? En ook de Cartel, Triads en Yakuza?
Geplaatst: 28 februari 200916 jaren comment_1286908 Klopt het dat de missie Turismo nadat je Salvatore Leone hebt vermoord, altijd beschikbaar is?
Geplaatst: 1 maart 200916 jaren comment_1287188 Klopt het dat de missie Turismo nadat je Salvatore Leone hebt vermoord, altijd beschikbaar is?Volgens mij niet eens alleen na de missie Sayonara Salvatore, maar gewoon altijd.
Geplaatst: 20 augustus 200915 jaren comment_1453927 Politie auto is ook wel handig, dan gaan mensen voor je aan de kant.. Offtopic: Is er een politiebureau en een legerbasis in GTA III?
Geplaatst: 21 augustus 200915 jaren comment_1454747 Klopt het dat de missie Turismo nadat je Salvatore Leone hebt vermoord, altijd beschikbaar is?Volgens mij niet eens alleen na de missie Sayonara Salvatore, maar gewoon altijd. Turismo is altijd beschikbaar na de laatste missie van El Burro. Het politiebureau ligt ergens in Staunton Island en een legerbasis is er niet.
De missie "Turismo" lukt me echt niet:
- Die anderen rijden gewoon te snel
- Ze duwen me tegen een politieauto
- Ik bots altijd wel
- Er wordt altijd op me geschoten door die blauwe ventjes(Triads heten ze toch?)
- Mijn auto gaat te snel kapot
Heeft iemand tips voor me?