Jump to content
Geplaatst:
comment_594522

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

61889512ju6.jpg

Mod naam: San Andreas Snow

Auteur: Puma

Niemand mag deze mod kopiëren, veranderen of iets als dat zonder mijn toestemming!

Hey,

Een hele tijd geleden is me een idee binnengedrongen dat het leuk zou zijn om héél San Andreas besneeuwd te maken. Ook zullen de detail niet ontbreken, zoals sneeuw op autobanden, besneeuwde bomen en sneeuwkleding. Eventueel zullen er (in latere versies) ook sneeuwschuivers, sneeuwscooters en andere sneeuwvoertuigen aan de mod toegevoegd worden.

Wat is er al af?

• Het platteland is al helemaal besneeuwd, afgezien van een paar bugs waarbij bijvoorbeeld wegen in tunnels ook besneeuwd zijn
  • (Grotendeels) De bomen zijn besneeuwd
  • (Grotendeels) Daken van gebouwen op het platteland

Wat moet er nog gedaan worden?

• Los Santos
  • Las Venturas
  • San Fierro
  • Desert (woestijn)
  • Kleine details zoals sneeuw op de banden
  • Eventuele (nieuwe) sneeuwvoertuigen zoals sneeuwschuivers of sneeuwscooters

Ik heb al een kleine probeerversie gemaakt voor de liefhebbers, zodat jullie (de liefhebbers) alvast een eerste indruk kunnen krijgen van de sfeer, kwaliteit en de mod in het algemeen. Bij deze probeerversie is echter nog niet héél San Andreas besneeuwd, maar nog maar een klein deel: Het platteland. Hieronder is een kaartje te zien van wat er al klaar is:

kaartaf3ji.jpg

Dit deel is te bekijken in de trialversie die je hier kunt downloaden:

Download San_Andreas_Snow_Mod_Puma_Trial_0.1_Beta

Klikken, klik op "Download for free with FileFactory Basic", vul de code in (even naar beneden scrollen en wachten tot het plaatje is geladen, 5 seconden) en klik op "Click here to begin your download". Downloaden, uitpakken met Winrar, en lees de LEESMIJ voor meer info :).

Veel plezier met de probeerversie!

Voor eventuele vragen en/of opmerkingen stuur mij een mailtje (Zie profiel).

P.S. Binnenkort meer screens!

Bewerkt: door Puma

• Reacties 69
  • Bezichtigingen 23.2k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_596044

Filmpje = af :)..

Enneh.. Over die link: Klikken, klik op "Download for free with FileFactory Basic", vul de code in (even naar beneden scrollen en wachten tot het plaatje is geladen, 5 seconden) en klik op "Click here to begin your download". Downloaden, uitpakken met Winrar, en lees de LEESMIJ voor meer info :).

Edit: En vanmiddag zijn er zware onweersbuien op komst, met screens ter groottes van 640x480.

Geplaatst:
comment_596082

Schitterende film Puma.. beetje langdradig maar jah... En die sneeuwstorm... ik kan niet wachten :D.

Ga je nouw ook nog de huizen doen met besneeuwde daken etc.? Dan wordt het echt een winter mod :D.

Kan iemand de trein en de metro in SF trouwens bewerken? Dat wordt dan echt wreed en gezellig :D.

Bewerkt: door White Gold

Geplaatst:
  • Auteur
comment_596151
Schitterende film Puma.. beetje langdradig maar jah... En die sneeuwstorm... ik kan niet wachten :D.

Ik kan me niet herinneren dat ik iets over een sneeuwstorm heb gezegd, maar we zullen zien :) .

Ga je nouw ook nog de huizen doen met besneeuwde daken etc.? Dan wordt het echt een winter mod :D.

Zoals je ziet, ben ik daar inderdaad mee bezig ja. Alleen is dat (erg) veel werk, en is dat misschien een uitbreiding voor de mod; eerst maar eens de basis (het land zelf) 'besneeuwen' en dan zien we wel verder :puh:.

Kan iemand de trein en de metro in SF trouwens bewerken? Dat wordt dan echt wreed en gezellig :D.

Hoe bedoel je precies..?

Geplaatst:
comment_596200

@hierboven zet make backup uit!!

Hallo,

Ik heb gisteren de probeer verzie geprobeerd en dude awesome.

Je hebt het allemaal netjes vervangen en je hebt zelfs stukken zo gelaten als het was en dat is voor mij een groot pluspunt want sneew kan niet overal blijven liggen.

Als de mod klaar is en er weinig/geen bugs meer zijn is die zeker het downloaden waard.

trouwens ben je nog van plan om de lod bestanden aan te passen?

Grats,gybrus

Bewerkt: door Dhr.Gybrus

Geplaatst:
  • Auteur
comment_596210
Als de mod klaar is en er weinig/geen bugs meer zijn is die zeker het downloaden waard.

trouwens ben je nog van plan om de lod bestanden aan te passen?

Is (op het platteland) al gebeurd toch..? Bij mij wel in ieder geval..

Ik heb de mod nu kunnen downloaden, gedaan zoals het in de LeesMij stond, krijg ik dit:

huhyw1.th.jpg

How los je dit nou weer op? :bonk::cab:

Je moet bij het laatste stukje, dat je op "Click to begin your download", even rechtermuisknop op "Click to begin your download" doen, en dan "Doel opslaan als", dan sla je 'm ergens in een map op, pak je de rar uit, zodat je een map genaamd "San_Andreas_Snow_Mod_Puma_Trial_Beta_0.1" krijgt, met daarin een "San_Andreas_Snow_Mod.sami" bestand, een "LEESMIJ.txd" bestand en een map genaamd "Files" met daarin een hele hoop ".txd" bestanden. Zo dus:

zoku1.jpg

Dan dubbelklik op "San_Andreas_Snow_Mod.sami", SanAndreasModInstaller opent zich, klik op "Continue" en "Install", hij gaat installeren (even wachten..) en klaar is Kees.

Succes, Grtz Puma.

Geplaatst:
comment_596288

Die backup-systeem van SAMI is nogal onvertrouwbaar, ik kan er volgens mij wel eentje maken die 100% goed gaat...

Zal ik dat voor je doen?

Geplaatst:
comment_596299

Goed werk puma! Echt jammer dat ik hem niet kan downloaden heb SA namelijk op de ps2. Maar ik heb nog een idee misschien kan je sneeuwkettingen om de wielen van auto's doen? Het zou er wel vet uitzien!

KUTGW :klap:

Geplaatst:
comment_596636

Leuke mod! :klap:

In game ziet het er Vet uit! Ga je de wegen enzo nog aanpassen? :engel:

Sneeuwkettingen zal niet lukken, aangezien je dan in heel SA met sneeuwkettingen rijd ;)

Sneeuwschuiver lijkt me wel cool :Y

Geplaatst:
  • Auteur
comment_596647
In game ziet het er Vet uit! Ga je de wegen enzo nog aanpassen?

De wegen zijn toch al aangepast..? Alleen zijn er hier en daar nog bugs waarbij sommige wegen niet helemaal kloppen..

Sneeuwkettingen zal niet lukken, aangezien je dan in heel SA met sneeuwkettingen rijd ;)

Het is de bedoeling dat heel SA met sneeuw komt..

Sneeuwschuiver lijkt me wel cool :Y

Er zullen (in latere versies) ook (een paar) nieuwe voertuigen bij komen, zoals, inderdaad ja, sneeuwschuivers en sneeuwscooters.

Ik ben komende tijd veel aan het Mtaën, dus aan de mod kom ik niet echt toe, maar niet getreurd!! Als ik eenmaal weer bezig ben dan blijf ik ook wel weer ff bezig! Dit houdt niet in dat ik ermee ga stoppen voor een paar maanden ofzo, maar misschien dat ik een weekje time-out neem om m'n mta-skills weer een beetje op peil te brengen ^_^ .

Over een weekje ga ik dus aan de Desert (woestijn) beginnen. "Is dat niet veel werk dan?" Nee, valt best wel mee, als je het maar slim aanpakt. Ik ga met de map editor namelijk eerst alle txd-namen opzoeken, die schrijf ik op, daarna haal ik die allemaal uit Gta3.img. Hierna export ik álle texture uit alle txd's in één en dezelfde map, en omdat er in sommige txd's dezelfde textures (met dezelfde namen) zitten als in andere, hoef ik ze niet steeds opnieuw te maken. Dan open ik de hele massa in PaintShopPro (gewéldig programma _O_ ), edit ze, sla ze weer op, import ze in de txd's, zet die in Gta3.img en klaar is Puma!!

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.