- Reacties 69
- Bezichtigingen 23.1k
- Created
- Laatste reactie
Top Posters In This Topic
-
yvea0 12 posts
-
Puma 10 posts
-
White Gold 9 posts
-
Mb. 5 posts
Featured Replies

Dit onderwerp is gesloten.
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mod naam: San Andreas Snow
Auteur: Puma
Niemand mag deze mod kopiëren, veranderen of iets als dat zonder mijn toestemming!
Hey,
Een hele tijd geleden is me een idee binnengedrongen dat het leuk zou zijn om héél San Andreas besneeuwd te maken. Ook zullen de detail niet ontbreken, zoals sneeuw op autobanden, besneeuwde bomen en sneeuwkleding. Eventueel zullen er (in latere versies) ook sneeuwschuivers, sneeuwscooters en andere sneeuwvoertuigen aan de mod toegevoegd worden.
Wat is er al af?
Wat moet er nog gedaan worden?
Ik heb al een kleine probeerversie gemaakt voor de liefhebbers, zodat jullie (de liefhebbers) alvast een eerste indruk kunnen krijgen van de sfeer, kwaliteit en de mod in het algemeen. Bij deze probeerversie is echter nog niet héél San Andreas besneeuwd, maar nog maar een klein deel: Het platteland. Hieronder is een kaartje te zien van wat er al klaar is:
Dit deel is te bekijken in de trialversie die je hier kunt downloaden:
Download San_Andreas_Snow_Mod_Puma_Trial_0.1_Beta
Klikken, klik op "Download for free with FileFactory Basic", vul de code in (even naar beneden scrollen en wachten tot het plaatje is geladen, 5 seconden) en klik op "Click here to begin your download". Downloaden, uitpakken met Winrar, en lees de LEESMIJ voor meer info
.
Veel plezier met de probeerversie!
Voor eventuele vragen en/of opmerkingen stuur mij een mailtje (Zie profiel).
P.S. Binnenkort meer screens!
Bewerkt: door Puma