Jump to content

[WIP] San Andreas Snow mod [San Andreas]

Geplaatst:
comment_594522

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

61889512ju6.jpg

Mod naam: San Andreas Snow

Auteur: Puma

Niemand mag deze mod kopiëren, veranderen of iets als dat zonder mijn toestemming!

Hey,

Een hele tijd geleden is me een idee binnengedrongen dat het leuk zou zijn om héél San Andreas besneeuwd te maken. Ook zullen de detail niet ontbreken, zoals sneeuw op autobanden, besneeuwde bomen en sneeuwkleding. Eventueel zullen er (in latere versies) ook sneeuwschuivers, sneeuwscooters en andere sneeuwvoertuigen aan de mod toegevoegd worden.

Wat is er al af?

• Het platteland is al helemaal besneeuwd, afgezien van een paar bugs waarbij bijvoorbeeld wegen in tunnels ook besneeuwd zijn
  • (Grotendeels) De bomen zijn besneeuwd
  • (Grotendeels) Daken van gebouwen op het platteland

Wat moet er nog gedaan worden?

• Los Santos
  • Las Venturas
  • San Fierro
  • Desert (woestijn)
  • Kleine details zoals sneeuw op de banden
  • Eventuele (nieuwe) sneeuwvoertuigen zoals sneeuwschuivers of sneeuwscooters

Ik heb al een kleine probeerversie gemaakt voor de liefhebbers, zodat jullie (de liefhebbers) alvast een eerste indruk kunnen krijgen van de sfeer, kwaliteit en de mod in het algemeen. Bij deze probeerversie is echter nog niet héél San Andreas besneeuwd, maar nog maar een klein deel: Het platteland. Hieronder is een kaartje te zien van wat er al klaar is:

kaartaf3ji.jpg

Dit deel is te bekijken in de trialversie die je hier kunt downloaden:

Download San_Andreas_Snow_Mod_Puma_Trial_0.1_Beta

Klikken, klik op "Download for free with FileFactory Basic", vul de code in (even naar beneden scrollen en wachten tot het plaatje is geladen, 5 seconden) en klik op "Click here to begin your download". Downloaden, uitpakken met Winrar, en lees de LEESMIJ voor meer info :).

Veel plezier met de probeerversie!

Voor eventuele vragen en/of opmerkingen stuur mij een mailtje (Zie profiel).

P.S. Binnenkort meer screens!

Bewerkt: door Puma

• Reacties 69
  • Bezichtigingen 23.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_596664
Leuke mod! :klap:

In game ziet het er Vet uit! Ga je de wegen enzo nog aanpassen? :engel:

Sneeuwkettingen zal niet lukken, aangezien je dan in heel SA met sneeuwkettingen rijd ;)

Sneeuwschuiver lijkt me wel cool :Y

Maar ik dacht dat Puma juist heel san andreas wilde converteren? Want in zijn beginpost staat juist wat hij nog moet doen: En dan noemt hij heel San Andreas op behalve de country.

Geplaatst:
comment_597047

Hey,

Mooie mod hoor, ik heb ook nog een ideetje voor je. Misschien kun je het geluid van voetstappen in het zand veranderen voor voetstappen in de sneeuw? Er zijn genoeg andere spellen waarin je dat krakende geluid van verse sneeuw hoort (vooral goed gedaan in het spel ''Hitman 2: Silent Assasin'').

Mvg.

JelleVD :cya:

Bewerkt: door jellevd

Geplaatst:
  • Auteur
comment_597088
Kan ik helpen?

Ik kan zorgen dat je auto weinig grip heeft...

Leuk idee, misschien ga ik er nog wat mee doen.. :Y

Hey,

Mooie mod hoor, ik heb ook nog een ideetje voor je. Misschien kun je het geluid van voetstappen in het zand veranderen voor voetstappen in de sneeuw? Er zijn genoeg andere spellen waarin je dat krakende geluid van verse sneeuw hoort (vooral goed gedaan in het spel ''Hitman 2: Silent Assasin'').

Leuk idee, alleen (nog) niet mogelijk. San Andreas heeft al zijn geluidsbestanden samengepakt in gecodeerde bestanden, die tot op de dag van vandaag nog niet zijn gekraakt. Nouja, dat is niet helemaal waar, want er zijn al programma's waarmee je de muziek van de radio's uit die bestanden kan krijgen. Bij ViceCity is het wel mogelijk de geluiden van ViceCity aan te passen, maar tot zover is dat bij San Andreas nog niet mogelijk dus.

Geplaatst:
comment_597141
En nog iets leuks ontdekt :D. Hij werkt in MTA SA :D. Dus je kan MTA'en met deze mod :D.

Binnenkort een filmpje hiervan :D.

Dat lijkt me vrij logisch, want er komen geen extra voorwerpen of afbeeldingen bij, alleen enkele afbeeldingen worden vervangen. In een MTA:VC clan waar ik vroeger in zat, hadden we allemaal een aantal afbeeldingen aangepast, zodat de afspraken bij "onze" bank ten zuiden van Downtown (ik weet niet meer precies hoe het daar het, is dat nog Haïti?).

@Puma, ziet er echt goed uit! Ga vooral zo door :klap:

Geplaatst:
comment_598221

he puma ziet er vet uit man ik gaan um morgen downen nu ben ik eigelnlijks al te laat maar ik kan dit nog wel ff typen, er zou miss ook een sneeuwstorm bij kunnen dat zou vet zijn en miss het water bevroren (alleen in kleine meertjes, in zee is beetje onreal)

cya

BoBo

Geplaatst:
  • Auteur
comment_603654

Ik ben hier de laatste tijd niet echt mee bezig geweest, dit is meer een vakantieprojectje, waar ik dus in de vakantie mee begonnen ben. Ik ga komende vakantie eraan werken, maar ik weet niet of ik 'm (ooit) nog 100% af ga krijgen.. Don't blaim me for this :engel: !!

PWC, Grtz Puma.

• 2 weken later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.