Ik ben al een hele lange tijd bezig om gta aan te vullen met mods, en heb er al een heel zootje.
Na een jaartje Dus bezig te zijn geweest met mods downloaden en instaleren,
kreeg ik het idee om zelf eens een autotje in gta te plaatsen.
Ik was eerder al eens begonnen aan het modelen van een auto, maar had geen tijd om die af te maken.
Dus zodoende heb ik een auto uit NFS Carbon geript, en in 3dsmax geladen.
Na wat sluetelen had ik de auto opgedeeld in de juiste delen, en had ook de juiste dummy's geplaatst.
Nadat ik de auto probeerde te exporteren kwam ik er achter dat dat de hierarchylinks gemaakt moesten worden.
dat dus gedaan, en voila de auto werd netjes geexporteerd naar dff.
maar toen ik de auto spawnde in gta klopte er niets van.
de onderdelen zaten niet eens in de buurt van elkaar.
na wat onderzoek in 3dsmax kwam ik erachter dat de pivots waarschijnlijk niet goed stonden.
nadat ik die had goed gezet stonden de onderdelen wel bij elkaar.
MAAR....... ze stonden niet goed op het chassis, motorkap halvewege het chassis en ook nog ondersteboven.
deuren zitten niet goed, achterbak staat ook halverwegen de auto.
Het vreemde is, als ik met de auto een transfender in rijdt, en daar een paintjob pak, dan staan alle onderdelen zomaar opeens wel op de juiste plek, en werken ook prima ( motorkap en kofferbak en deuren gaan op de goede manier open).
Waarom worden de onderdelen niet goed gezet als de auto spawnt, maar worden wel goed gezet als je hem in transfender verft??
Als iemand een oplossing heeft, hoor ik die uiteraard graag.
Hallo hallo.
Ik ben al een hele lange tijd bezig om gta aan te vullen met mods, en heb er al een heel zootje.
Na een jaartje Dus bezig te zijn geweest met mods downloaden en instaleren,
kreeg ik het idee om zelf eens een autotje in gta te plaatsen.
Ik was eerder al eens begonnen aan het modelen van een auto, maar had geen tijd om die af te maken.
Dus zodoende heb ik een auto uit NFS Carbon geript, en in 3dsmax geladen.
Na wat sluetelen had ik de auto opgedeeld in de juiste delen, en had ook de juiste dummy's geplaatst.
Nadat ik de auto probeerde te exporteren kwam ik er achter dat dat de hierarchylinks gemaakt moesten worden.
dat dus gedaan, en voila de auto werd netjes geexporteerd naar dff.
maar toen ik de auto spawnde in gta klopte er niets van.
de onderdelen zaten niet eens in de buurt van elkaar.
na wat onderzoek in 3dsmax kwam ik erachter dat de pivots waarschijnlijk niet goed stonden.
nadat ik die had goed gezet stonden de onderdelen wel bij elkaar.
MAAR....... ze stonden niet goed op het chassis, motorkap halvewege het chassis en ook nog ondersteboven.
deuren zitten niet goed, achterbak staat ook halverwegen de auto.
Het vreemde is, als ik met de auto een transfender in rijdt, en daar een paintjob pak, dan staan alle onderdelen zomaar opeens wel op de juiste plek, en werken ook prima ( motorkap en kofferbak en deuren gaan op de goede manier open).
Waarom worden de onderdelen niet goed gezet als de auto spawnt, maar worden wel goed gezet als je hem in transfender verft??
Als iemand een oplossing heeft, hoor ik die uiteraard graag.
MVG, Dessie