Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_594920

Allebij natuurlijk fake:

1: -Ik heb fragmenten gezien van Just Cause en Flatbet (of zoiets)

-R* zet nooit echte auto's in hun spellen

2: -Er staat boven dat het fake is

-De meeste fragmenten komen uit Gun

Geplaatst:
comment_594949
R* gebruikt wel degelijk echt bestaande voertuigen in hun games, maar ze geven ze andere namen(Cheetah en Turismo bijvoorbeeld zijn Ferrari's).

Ok, maar die EVO zag er erg fake uit.

Geplaatst:
comment_594983

Ik snap het nut van de discussie niet echt. Voor het tweede filmpje is er zelfs geen discussie nodig, er staat gewoon duidelijk boven dat het fake is, zie mijn screen hieronder. De eerste is 1 van de vele nep-trailers, hier zijn er honderden van. Kijk nou eens goed jongens, hebben jullie ooit een trailer van een GTA gezien die er zo slecht uitzag? Alleen al aan de eerste vijf seconden is het zichtbaar, zo een slechte intro en zo'n lage kwaliteit? En waarom zou Rockstar zijn filmpjes uploaden op Youtube, waar iedereen gratis zijn eigen filmpjes kan uploaden, en daarna het op hun site zetten? Volgensmij gaat het andersom. Het is best verlijdelijk om te geloven dat zo'n filmpje echt is, maar als je realistisch nadenkt kom je al snel tot de conclusie dat dit 100% fake is.

ivfake0ux.jpg

Bewerkt: door M4X

Geplaatst:
comment_595062

ik zag ook just cause erin en ik vind dat just cause beter is dan gta, bekijk maar eens filmpjes ervan.

het coolste vind ik dat je van een auto in de lucht kan springen en je parashute kan openen.

en dat je een geweer heb waar je op een auto kan schieten en met je parashute die kan volgen vanuit de lucht,erop springen en hopa, een auto. zo zijn er nog veel meer dingen:mooiere straaljagers mooiere hapaties....

kijk maar gewoon eens op youtobe.com->surch->just cause(kan geen link geven omdat ik op de wii zit te internetten en je daar geen links kunt kopieeëren)

gr. gta fan man :cya:

Geplaatst:
comment_597496

Je ziet zeker verbetering in deze filmpjes als je ze vergelijkt met San Andreas, maar ik denk niet dat dit een voorbeeld van GTA IV voor moet stellen.

Off topic: Weet iemand hoe dat liedje heet uit die eerste trailer? Ik heb hem vaak gehoord, maar ik weet niet hoe hij heet (er wordt gezegd: ''Smash my bitch up'' ofzo). Kan iemand de titel even in een PM ofzo naar mij toesturen? :cya:

Geplaatst:
comment_598616
Ik snap het nut van de discussie niet echt. Voor het tweede filmpje is er zelfs geen discussie nodig, er staat gewoon duidelijk boven dat het fake is, zie mijn screen hieronder. De eerste is 1 van de vele nep-trailers, hier zijn er honderden van. Kijk nou eens goed jongens, hebben jullie ooit een trailer van een GTA gezien die er zo slecht uitzag? Alleen al aan de eerste vijf seconden is het zichtbaar, zo een slechte intro en zo'n lage kwaliteit? En waarom zou Rockstar zijn filmpjes uploaden op Youtube, waar iedereen gratis zijn eigen filmpjes kan uploaden, en daarna het op hun site zetten? Volgensmij gaat het andersom. Het is best verlijdelijk om te geloven dat zo'n filmpje echt is, maar als je realistisch nadenkt kom je al snel tot de conclusie dat dit 100% fake is.

ivfake0ux.jpg

inderdaad zeg, jongens denk nou eens effe na!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.