Geplaatst: 20 november 200420 jaren comment_50921 Zit de nagemaakte Chevrolette Corvette (uit Vice City) er ook nog in??? Dat was een mooie wagen, ik heb wel een paar gezien die er op leken maar de wagen zelf nog niet. Anyone knows? Ik heb lopen zoeken voor het forum over de Apache (waar hij staat?) niet gevonden, weet iemand waar die staat. Of wanneer hij er komt te staan.
Geplaatst: 21 november 200420 jaren comment_51527 hij bedoelt wel de phoenix want dat is een oud model corvette. dat is een corvette stingray nee hij bedoelt die auto die op een corvette lijkt en dat is in vc de banshee. maar er zit in sa wel een banshee maar die lijkt nie op deze:
Geplaatst: 21 november 200420 jaren Auteur comment_51786 thanks guys.. die foto hierboven bedoel ik inderdaad, en hij zit er dus helaas niet in. wel een hele discussie over wat nou een chevrolette corvette was, maar die rode op de vorige pagina is er dus 1.
Geplaatst: 21 november 200420 jaren comment_51804 hij bedoelt wel de phoenix want dat is een oud model corvette. dat is een corvette stingray nee hij bedoelt die auto die op een corvette lijkt en dat is in vc de banshee. maar er zit in sa wel een banshee maar die lijkt nie op deze: dat si toch geen banshee
Geplaatst: 21 november 200420 jaren comment_51942 omg.. Hele discussie over wat wel en niet een Banshee *dus die auto die hij bedoelde* :lol: Maargoed, Er zit wel een look a like in, naar mijn mening is dat de Jester...
Geplaatst: 22 november 200420 jaren comment_52158 hij bedoeld de banshee van gta vice city! http://www.gtawh.com/images/vc/banshee.JPG
Geplaatst: 22 november 200420 jaren comment_52503 de banshee van VC zit er NIET in wel de banshee uit GTA III. en de Phoenix zit er ook in
Geplaatst: 24 november 200420 jaren comment_52994 heb zojuist de phoenix gespot.. in een race Achter Wang Cars is een race spot.. Daar in de race: "San Fierro Hills" *erg vervelende race* racete ik met een Phoenix althans.. het leek erop =\
Zit de nagemaakte Chevrolette Corvette (uit Vice City) er ook nog in???
Dat was een mooie wagen, ik heb wel een paar gezien die er op leken maar de wagen zelf nog niet.
Anyone knows?
Ik heb lopen zoeken voor het forum over de Apache (waar hij staat?) niet gevonden, weet iemand waar die staat. Of wanneer hij er komt te staan.