Jump to content
Geplaatst:
comment_595929

.Antonio -vs- [...]

Onderwerp: Auto('s)

Soort: Signature

Max size: 500 x 150

Render: Ja

Premade: Mag

Animatie: Nee

Datum van inlevering: Z.S.M.

Die van mij komt na die van jou :Y;)

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_597574

Dizzee:

gtr2fn7.png

.Antonio:

carbonrealoy2.gif

Veel succes :Y

Stemmen t/m 30 Januari 19.00 uur. (Toch? :) )

>>> Door .Levi.: Stemmen t/m 30 januari. Elke battle krijgt 2 volle dagen om te stemmen.<<<

Oke, sorry

Bewerkt: door .Antonio

Geplaatst:
comment_597662

Mijn stem gaat ook naar Dizzee. Antonio's sig is veel te eenvoudig.

Dizzee's sig is wel crap. De effectjes zijn niet zo mooi. Toch heb je hem gepwned ^^

Geplaatst:
comment_597784

ik stem ook voor dizzee, want wat de mensen boven me al zeiden, die van .antonio is veel te makkelijk...

ik vind het een beetje zo'n need for speed wagen...

die van dizzee vind ik wel heel druk en je ziet haast niet wat het is, maar uiteindelijk heb ik ervoor gekozen toch voor dizzee te stemmen!

Geplaatst:
comment_598382

ik stem ook voor dizzee

die van hem is mooier, meer aan gedaan als je er in 1e opzicht naar kijkt en zoals mensen al zeiden die van antonio is wat te simpel ja

ik vind dat lettertype op het nummerbord van de porsche uit need for speed wel heel vet

succes antonio maar toch gaat mijn stem naar dizzee

Geplaatst:
comment_598443

Ik stem ook voor Dizzee omdat mooier is dan die van .Antonio en die van .Antonio lijkt vreselijk sterk op een afbeelding uit Need For Speed: Carbon.

Geplaatst:
comment_598480

Mijn stem gaat naar .Antonio. sorry Dizzee.

>>> Door RonaldVC: En waarom? Graag in het vervolg even een beetje uitleg geven over je stem. Geef aan waarom je een bepaalde signature mooier vindt dan de andere..<<<

Geplaatst:
comment_598753

Ik weet niet of ik nog mag stemmen maar ik wil in ieder geval mijn mening geven :D.

Dizzee, jouw plaatje is wel ingewikkeld gemaakt etc. maar ik vind hem in mijn ogen niet zo mooi. Komt door de drukte en er geen verband inzit etc.

Antonio, jouw plaatje vind ik wel wat simpel, het lijkt net zo'n standaard plaatje. Volgens mij heb je er alleen wat effecten bij gedaan en je naam erin gezet.

Mijn mening hierboven :D.

In ieder geval stem ik voor Antonio, die van hem vind ik het mooist want hij is niet al te druk in mijn ogen.

Geplaatst:
comment_600214

Battle afgelopen en de winnaar is geworden Dizzee!! +1 punt voor jou. Proficiat Dizzee, je staat gedeeld 1e plaats. Verliezer is geworden .Antonio. Helaas, volgende keer beter. ;)

Closed & ranking updated.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.