Geplaatst: 20 november 200420 jaren comment_50925 ik kom niet verder bij missie van big smoke. je ziet dan een trein en daar staan 4 gasten op die je moet neerknallen. en jij heb t een moter en big smoke zit achterop met een machien geweer en hij moet die gasten eraf knallen. maar dat lukt niet. please help mij .
Geplaatst: 20 november 200420 jaren Auteur comment_50930 COLOR=blue] ik kom niet verder bij missie van big smoke. je ziet dan een trein en daar staan 4 gasten op die je moet neerknallen. en jij heb t een moter en big smoke zit achterop met een machien geweer en hij moet die gasten eraf knallen. maar dat lukt niet.
Geplaatst: 20 november 200420 jaren comment_50944 Big Smoke kan voor geen meter schieten, dus je moet zorgen dat je goed naast de trein rijd. Je moet aan de rechterkant van de rails blijven. de rails remt namelijk af.
Geplaatst: 20 november 200420 jaren comment_51124 yuwww :lol: ik krijg die missie in san fierro niet uit waar je met een vliegtuigje moet besturen en op 6mannekes schieten :ph34r: ???weet iemand daar een tip voor???(nog een vraagje:) weet iemand ook die monstertruck staan en die parachut???merci sluuu
Geplaatst: 20 november 200420 jaren comment_51129 Wees ff duidelijker met je ''vliegtuigjes'' missie.. er zijn er namelijk meerdere Ik neem aan dat je de missie van Zero bedoelt dat je alle couriers moet afmaken?.. Dan een goed advies : kijk eerst goed op je radar, vlieg altijd achter je ''prooien'', schiet snel en gericht.. missen op die sanchez kan fataal zijn want ze rijden snel weg en schieten terug En de parachute kan je vinden op de top van mt. Chilliad en op de top van het hoogste gebouw van Los Santos ( en later ook in { bijna } alle vliegtuigen, dus erin gaan omhoog vliegen en springen.. automatisch een para B) ) Bewerkt: 20 november 200420 jaren door Dutsj
Geplaatst: 20 november 200420 jaren comment_51136 mercikes:):) en die monstertruck :)ahja die missie zero:)
Geplaatst: 20 november 200420 jaren comment_51154 Monster Truck Eerste worden bij : ''8-track'', ik heb hem zelf nog niet maar dit las ik ergens Hier nog iets leuks van een maniac in zijn monster truck ( uiteraard in SA )
Geplaatst: 20 november 200420 jaren comment_51167 yuwww:) weet iemand wnr de walktrough over san fierro af is??? en ik heb geprobeert maar die missie "zero" waar je die couriers moet doodschieten lukt nog niet
Geplaatst: 20 november 200420 jaren comment_51169 ga gewoon naar gta site's en zoek de walktroughts op
Geplaatst: 20 november 200420 jaren comment_51175 Jongens 1 onderwerp in 1 topic en geen 4 vragen in 1 topic!
Geplaatst: 21 november 200420 jaren Auteur comment_51342 ik heb een kaary waar de parahut licht. hier heb je hem.
Geplaatst: 23 november 200420 jaren comment_52731 hoe stuur ik met de 8er wielen van de monstertruck?
je ziet dan een trein en daar staan 4 gasten op die je moet neerknallen.
en jij heb t een moter en big smoke zit achterop met een machien geweer
en hij moet die gasten eraf knallen.
maar dat lukt niet.
please help mij

.