Geplaatst: 20 november 200420 jaren comment_50925 ik kom niet verder bij missie van big smoke. je ziet dan een trein en daar staan 4 gasten op die je moet neerknallen. en jij heb t een moter en big smoke zit achterop met een machien geweer en hij moet die gasten eraf knallen. maar dat lukt niet. please help mij .
Geplaatst: 23 november 200420 jaren comment_52776 COLOR=blue] ik kom niet verder bij missie van big smoke.je ziet dan een trein en daar staan 4 gasten op die je moet neerknallen. en jij heb t een moter en big smoke zit achterop met een machien geweer en hij moet die gasten eraf knallen. maar dat lukt niet. Ga een stukje voor de trein uitrijden en stap dan af. lock op die gasten en schiet er 1 af rij wat verder enz.
Geplaatst: 26 november 200420 jaren comment_54186 hier:klikhier kun je kijken Bewerkt: 26 november 200420 jaren door cjsa
Geplaatst: 26 november 200420 jaren comment_54187 COLOR=blue] ik kom niet verder bij missie van big smoke.je ziet dan een trein en daar staan 4 gasten op die je moet neerknallen. en jij heb t een moter en big smoke zit achterop met een machien geweer en hij moet die gasten eraf knallen. maar dat lukt niet. !ste waren al topics over/ 2de warom een dubbel post??? hier:klikhier kun je kijken Dit bericht is bewerkt door cjsa op Nov 26 2004, 07:34 PM Uhm heeft niks met een moter te maken maar met een fiets De missie heet ''Wrong side of the tracks"" en niet Big smoke :huh: Bewerkt: 26 november 200420 jaren door De Gta Master
je ziet dan een trein en daar staan 4 gasten op die je moet neerknallen.
en jij heb t een moter en big smoke zit achterop met een machien geweer
en hij moet die gasten eraf knallen.
maar dat lukt niet.
please help mij

.