Geplaatst: 27 januari 200718 jaren comment_596564 ik heb even een paar vraagjes: 1 als je zwemt met politie achter je aan hoe pakken ze je dan?? 2 zou iemand alle hud icoontjesvan de wapens willen plaatsen?? (belangsteling) 3 ik heb gehoort dat in 1 van je save houses tommy's kleren bij je kleding icoontje staat zou iemad daar ook een screen van willen plaatsen 4 ik heb gehoort dat het moelijker is op van een gang te ontsnappen, ik bedoel dat ze sterker zijn. 5 klopt het dat er meer voetgangers zijn , en dat je niet steeds het zelfde poppetje ziet voorbij komen 6 zijn de geweer geluiden anders of zijn ze het zelfde als in lcs?? --------------------------------------------------- alvast bedankt mensen?
Geplaatst: 28 januari 200718 jaren comment_597481 wat is het verschil tussen de knife en de butterflyknife?? Wat de schade die ze aanrichten betreft is er geen verschil, en de manier waarop Victor Vance de 'Knife' en de 'Butterfly Knife' hanteert ook niet. Alleen de vorm van beide messen is anders, dat is dus het enige verschil. Edit @ 60 hieronder: Tjah, het zal wel voor de variatie in het spel zijn. Bewerkt: 28 januari 200718 jaren door Pietje II
Geplaatst: 29 januari 200718 jaren Auteur comment_598111 sorry maar ik dacht laat ik deze post even vernieuwn want hij leek zo slordig.... FF To The Point--------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ik heb even een paar vragjes: 1 is de fire axe het zelfde als in lcs, zou iemand een screen willen laten zien?? 2 ik vind de scorpion wel leuk zou iemand een screen willen posten dat hij groot in beeld is, word hij met de tec-9 verwisseld?? 3 ik zoek all een tijdje voor in game screen van de diaz gang en de mendez gang zou iemand in game screen swillen posten?? ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ik zou het heel fijn vinden als mijn bovenste wens zou uit komen mvg 60 Bewerkt: 31 januari 200718 jaren door 60
ik heb even een paar vraagjes:
1 als je zwemt met politie achter je aan hoe pakken ze je dan??
2 zou iemand alle hud icoontjesvan de wapens willen plaatsen?? (belangsteling)
3 ik heb gehoort dat in 1 van je save houses tommy's kleren bij je kleding icoontje staat zou iemad daar ook een screen van willen plaatsen
4 ik heb gehoort dat het moelijker is op van een gang te ontsnappen, ik bedoel dat ze sterker zijn.
5 klopt het dat er meer voetgangers zijn , en dat je niet steeds het zelfde poppetje ziet voorbij komen
6 zijn de geweer geluiden anders of zijn ze het zelfde als in lcs??
---------------------------------------------------
alvast bedankt mensen?