Geplaatst: 20 november 200420 jaren comment_50975 IK was bij fort carson en ik rij zo met mijn getunde bak en ik kijk en ik zie zo een vliegtuig bij een huis staan dus ik stap in en kijk naar de naam en de naam is BEAGLE hij is best wel groot iemand anders hem al gevonden schrijf het hieronder dan
Geplaatst: 20 november 200420 jaren comment_50981 Hoe ziet zo'n ding eruit dan? , Straalmotor? , proppeler plane?
Geplaatst: 20 november 200420 jaren comment_50983 Ik heb hem ook gevonden, maar toen ik erin ging zitten. Ree ik tegen een auto en vloog meteen in de fik. Wel zonde, maar ik kreeg wel mooi vuurwerk te zien
Geplaatst: 20 november 200420 jaren comment_50984 2 prop's en landings-gestel kan inet in: snel zal hij dus wel niet.
Geplaatst: 20 november 200420 jaren comment_51064 IK was bij fort carson en ik rij zo met mijn getunde bak en ik kijk en ik zie zo een vliegtuig bij een huis staan dus ik stap in en kijk naar de naam en de naam is BEAGLE hij is best wel groot iemand anders hem al gevonden schrijf het hieronder dan Ja heb hem ook gezien oud vliegtuig en de wielen zitten onder de vleugels!
Geplaatst: 20 november 200420 jaren comment_51107 Hier staat hij je moet volgens mij wel een pillot bewijs hebben anders staan hije r niet! Klik Hier Bewerkt: 20 november 200420 jaren door petersmurfje
Geplaatst: 21 november 200420 jaren comment_51284 Welcome in the story of my life.. Dat vliegtuigje had ik al gezien aan 't begin dat ik in de airport binnenkwam.. Dus niet zo bijzonder.. :blink:
Geplaatst: 3 december 200420 jaren comment_57420 Precies maar toch leuk te weten voor de gene die het nog niet wisten.
Geplaatst: 3 december 200420 jaren comment_57427 IK was bij fort carson en ik rij zo met mijn getunde bak en ik kijk en ik zie zo een vliegtuig bij een huis staan dus ik stap in en kijk naar de naam en de naam is BEAGLE hij is best wel groot iemand anders hem al gevonden schrijf het hieronder dan umm, al lang bekent (bij de meeste dan) <_< , maar ik vind er niks aan iniedergeval :rolleyes: .
IK was bij fort carson en ik rij zo met mijn getunde bak en ik kijk en ik zie zo een vliegtuig bij een huis staan dus ik stap in en kijk naar de naam en de naam is BEAGLE hij is best wel groot iemand anders hem al gevonden schrijf het hieronder dan