Geplaatst: 28 januari 200718 jaren comment_596955 Kan je een M249 kopen bij ammu nation? zo ja welke dan, zo niet waar haal je hem dan?
Geplaatst: 28 januari 200718 jaren comment_596978 Volgensmij is hij niet te koop bij een Ammu Nation maar hij heeft wel een vindplaats. Op dit kaartje kun je deze zien. De M249 is ook de beloning als je alle 99 'Red Balloons' hebt kapotgeschoten. Hij komt dan samen met de andere beloningen bij elk Save House te liggen. Voor de vindplaatsen van de 'Red Balloons' moet je hier kijken. Bewerkt: 28 januari 200718 jaren door ASPHALT
Geplaatst: 28 januari 200718 jaren Auteur comment_596987 ok bedankt jammer dat ik die m249 niet kon kopen, het is een krachtig wapen tog?
Geplaatst: 28 januari 200718 jaren comment_596997 Ja kun kunt er alles mee kapot maken en mensen zijn ik één keer dood en ik heb hem ook:D greettzzz, Roneri
Geplaatst: 29 januari 200718 jaren comment_597963 de vlammen werper heel handig >>> Door Summerase: Post niet, als je niets toe te voegen hebt. <<<
Geplaatst: 26 februari 200718 jaren Auteur comment_620897 sorry ben vergeten om er een slot op te doen nouw Mod hier mag een slot op >>> Door SummerBase: Er hoeft geen slot op hoor, dit topic was al weg gezakt en als iemand nog een vraag (met betrekking tot de M429) heeft kan hij/zij die hier gerust posten. <<< EDIT: is goed Summerbase Bewerkt: 26 februari 200718 jaren door king-dragon!
Geplaatst: 26 februari 200718 jaren comment_621192 is er geen cheat van m249???? Je kan niet met een cheat één wapen spawnen. Je kunt wel een heel wapen pakket spawnen met cheats, echter weet ik niet of je dan ook de M249 kan krijgen met de simpele reden dat ik geen cheats gebruik. Dus ik zou zeggen probeer het, want cheats tasten het spel niet aan. Enkel dat het misschien lelijk staat in je profiel. Ook heb ik even de cheats voor je opgezocht. Wapenset 1: Wapenset 2: Wapenset 3: Ook kun je zelf op zoek gaan naar dit wapen aan de hand van de 'Wapen' pagina. En om dit te vergemakkelijken heb ik 'hier' de locatie van de M249. Veel succes en mocht er nog wat wezen dan hoor ik dat uiteraard graag.
Geplaatst: 1 maart 200718 jaren comment_623722 is er geen cheat van m249???? Je kan niet met een cheat één wapen spawnen. Je kunt wel een heel wapen pakket spawnen met cheats, echter weet ik niet of je dan ook de M249 kan krijgen met de simpele reden dat ik geen cheats gebruik. Dus ik zou zeggen probeer het, want cheats tasten het spel niet aan. Enkel dat het misschien lelijk staat in je profiel. Ook heb ik even de cheats voor je opgezocht. Wapenset 1: Wapenset 2: Wapenset 3: Ook kun je zelf op zoek gaan naar dit wapen aan de hand van de 'Wapen' pagina. En om dit te vergemakkelijken heb ik 'hier' de locatie van de M249. Veel succes en mocht er nog wat wezen dan hoor ik dat uiteraard graag. nee bij die codes zit er geen m249 bij maar is niet erg ik ga wel naar die vindplaats thanks summerbase
Kan je een M249 kopen bij ammu nation? zo ja welke dan, zo niet waar haal je hem dan?