Geplaatst: 28 januari 200718 jaren comment_597063 ik heb een vraagje : hoe maak ik een roll over (zo heet het toch ?) voor een link heb me er al helemaal moe naar gezocht wie weet het antwoord ? (als iemand het weet heb ik wéér wat geleerd) alvast bedankt
Geplaatst: 28 januari 200718 jaren comment_597089 dat heet ''Mouse-over'' wat jij bedoelt denk ik. een mouse over effect kan je in een HTML bestandje maken hier een code van een mouseover. <style type="text/css"> a:link { color: black; text-decoration: none } a:active { color: black; text-decoration: none } a:visited { color: black; text-decoration: none } a:hover { color: white; text-decoration: none; background: #FF6600} </style>
Geplaatst: 28 januari 200718 jaren Auteur comment_597213 hoe voeg ik daar plaatjes aan toe ? tussen : a:hover { color: white; text-decoration: none; background: #FF6600} dit : veranderen ???? a:hover { color: white; text-decoration: blablabla hier is de tekst; background: blblblbbla.img} zo ^^ ???
Geplaatst: 28 januari 200718 jaren comment_597285 Om in css een plaatje als achtergrond te nemen moet je doen ipv: background-color: #kleurcode; background-image: url(url.ext);
ik heb een vraagje :
hoe maak ik een roll over (zo heet het toch ?) voor een link
heb me er al helemaal moe naar gezocht
wie weet het antwoord ? (als iemand het weet heb ik wéér wat geleerd)
alvast bedankt