ik heb een probleem met gtaSA en hoop dat iemand me kan vertellen hoe ik dit kan verhelpen.
na het instaleren van een paar mods kon ik gtaSA niet meer spelen en heb hierna alle mods verwijderd en het opnieuw geprobeert daarna deed hij het nog niet en heb toen het spel en alles wat erbij hoorde verwijderd van mijn pc, tijdens het opnieuw instaleren van gtaSA kwam er een foutmelding en werd de instalatie afgebroken maar toch stond het spel op mijn pc en hij wou niet deinstaleren waarop ik hem uit mijn software heb gegooit. er is geen bestand van gtaSA meer te vinden op mijn pc en toch als ik de cd in mijn pc doe staat er: play: gta san andreas, dit doet het niet en uninstall ook niet, en omdat ik van het spel niks kan vinden op mijn pc weet ik niet hoe ik dit ongedaan moet krijge....... ik hoop dat iemand me kan helpen...? Greezs, Di@blo
>>> Door Bling: Verplaatst naar "Hardware Problemen". <<<
ik heb een probleem met gtaSA en hoop dat iemand me kan vertellen hoe ik dit kan verhelpen.
na het instaleren van een paar mods kon ik gtaSA niet meer spelen en heb hierna alle mods verwijderd en het opnieuw geprobeert daarna deed hij het nog niet en heb toen het spel en alles wat erbij hoorde verwijderd van mijn pc, tijdens het opnieuw instaleren van gtaSA kwam er een foutmelding en werd de instalatie afgebroken maar toch stond het spel op mijn pc en hij wou niet deinstaleren waarop ik hem uit mijn software heb gegooit. er is geen bestand van gtaSA meer te vinden op mijn pc en toch als ik de cd in mijn pc doe staat er: play: gta san andreas, dit doet het niet en uninstall ook niet, en omdat ik van het spel niks kan vinden op mijn pc weet ik niet hoe ik dit ongedaan moet krijge.......
ik hoop dat iemand me kan helpen...? Greezs, Di@blo
>>> Door Bling: Verplaatst naar "Hardware Problemen". <<<