Geplaatst: 28 januari 200718 jaren comment_597326 Voor het eerst in GTA, de Duitse Geballte Ladung granaat (Bunched Grenade) uit de Tweede Wereldoorlog! Het zijn zeven granaten in een, dus de explosie word in latere versie's ook zeven keer zo sterk. 0.1 Bugs: Nog niet goed gescaled. Ligt nog niet goed in de hand. UPDATE 0.2 Bugs: Textures zijn nog niet helemaal goed DOWNLOAD (backup inbegrepen) Bewerkt: 29 januari 200718 jaren door stefaneke
Geplaatst: 28 januari 200718 jaren comment_597337 Ziet er goed uit, stefaneke Je hebt gelijk, hij ligt niet echt goed in de hand en hij is een beetje te groot, maar ik het is zeker niet slecht. Welk wapen wordt er vervangen? Misschien is het dan ook leuk om het plaatje rechtsboven van je wapen te veranderen.
Geplaatst: 28 januari 200718 jaren Auteur comment_597342 Hij vervangt de gewone granaat, en hoe je daar rechtsboven een nieuw plaatje maakt weet ik niet. Bewerkt: 27 december 200717 jaren door stefaneke
Geplaatst: 28 januari 200718 jaren comment_597346 Hij vervang de gewone granaat, en hoe je daar rechtsboven een nieuw plaatje maakt weet ik niet. Dat gaat volgens mij via gta3.img. De afbeelding zoeken en veranderen. Ik zal wel even kijken of ik de wapens kan vinden in het bestand. Edit: Het bestand staat in die txd (de orginele) en heet grenadeicon. Bewerkt: 28 januari 200718 jaren door Thundercover
Geplaatst: 28 januari 200718 jaren comment_597378 Ziet er heel goed uit KUTGW Ik ben op mijn site ook bezig met een Wapen Mod Afdeling als die afdeling klaar is zou ik jou mod ook op mijn site mogen zetten Ïk zet er natuurlijk wel bij dat jij die gemaakt hebt
Geplaatst: 29 januari 200718 jaren comment_597890 Mooi man . Alleen zijn die dingen niet te zwaar voor zo'n iel ventje met 1 hand? Voor de rest wacht ik op de betere explosies .
Geplaatst: 29 januari 200718 jaren Auteur comment_598027 Dat klopt, je hoort ze met twee handen te gooien. Maar ik zou niet weten hoe ik dat moet aanpassen, vandaag komt er ook nog een update . Bewerkt: 29 januari 200718 jaren door stefaneke
Geplaatst: 29 januari 200718 jaren comment_598074 Mooie gemaakt, alleen eigenlijk een klein beetje heel erg veel zeker wel te groot.. Edit: Ik heb 'm gedownload om te kijken hoe hij eruit zag, maar ik moet m'n SAMI updaten.. "Dan doe je dat toch?" Ja, alleen probleempje: SAMI zooi is offline . Site is offline, en ik kan dus ook geen update(s) downloaden.. En dus kan ik je mod ook niet installeren . *en nee ik ben niet zo dom dat ik 'm niet met IMGtool kan installeren Bewerkt: 29 januari 200718 jaren door Puma
Voor het eerst in GTA, de Duitse Geballte Ladung granaat (Bunched Grenade) uit de Tweede Wereldoorlog!
Het zijn zeven granaten in een, dus de explosie word in latere versie's ook zeven keer zo sterk.
0.1
Bugs:
Nog niet goed gescaled.
Ligt nog niet goed in de hand.
UPDATE
0.2
Bugs:
Textures zijn nog niet helemaal goed
DOWNLOAD (backup inbegrepen)
Bewerkt: door stefaneke