Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Mr. Bean's holiday

Er komt een nieuwe film in de bios, weer een nalangverwachte Mr. Bean film!!!

Mijn vraag is, ben er wel benieuwd naar, hoe ga jij de film kijken, of ga je hem wel kijken?

Dit is de officiele site (je kan er ook de trailer bekijken):

Mr. Beans Holiday

Verhaal:

In de film reist Mr Bean aanvankelijk van Londen naar Zuid-Frankrijk voor een welverdiende vakantie. Maar hij krijgt het weer voor elkaar om alles in het honderd te laten lopen en komt terecht in een screening voor zijn eigen video-dagboek op het filmfestival van Cannes.

Hij komt in de bios in Nederland: 29 maart 2007

[bron: Wikipedia]

Radio Es.

Mr. Bean's holiday 13 members have voted

1. 1. Hoe ga jij Mr.Bean's holiday bekijken?

• In de bios
      23%
      3
    • Op dvd
      23%
      3
    • Als hij op tv komt
      23%
      3
    • Bij iemand anders
      0%
      0
    • Niet
      30%
      4

Please sign in or register to vote in this poll.

Featured Replies

Aleen als hij op Tv is ..

Niet, dit is té oud gewoon. Misschien als ik hem toevalling een x op tv zie, of iemand heeft 'm op dvd ofzo.

Ik denk niet dat ik deze film in de bioscoop ga kijken, heel misschien voor het uitgaan ofzo om er even wat humor in te blazen, maar de kans is klein. Op DVD ga ik hem wel huren. Vroeger kwamen er weleens kleine stukjes film van Mr. Bean op tv, wat altijd leuk was om te zien. Toen ik net even de trailer bekeek van de nieuwe film “Mr. Beans’s Holiday” moest ik best lachen toen hij werd getrokken door een auto en gemakkelijk langs alle racefietsers fietste, te droog.. :schater: Echt zo'n typische Bean actie.

OMG :o die ga ik dus zeker in de bios kijken :puh: ben echt fan van mr. bean.. echt van die droge humor, kan ik zo'n lol om hebben. Echt van die typische engelse humor

Ik vind Mr. Bean echt te gek! Maar als hij in de bios uit komt ga ik er niet meteen heen, ik heb nog wel het geduld om rustig te wachten tot hij op dvd uitkomt :)

Mmm, MR. Bean is niet zo mijn stijl.

Ik heb dus op "niet" gestemd.

Als hij op TV komt zal ik hem wel kijken denk ik.

Ik denk dat ik hem in de bios ga bekijken. We gaan regelmatig naar de bioscoop met vrienden, en zelf vind ik Mr.Bean altijd leuke humor hebben en zijn films altijd onzettend leuk. Ik wist zelfs niet dat hij een nieuwe film had. Dus reken maar van een ja dat ik hem ga bekijken..

Ik heb hem nu op DVD... :puh: En als mensen willen weten hoe: Alles kan als je maar de goede contacten hebt. :puh:

Ik vind Mr. Bean echt niet grappig... allemaal van die flauwe grappen die voor kindjes van 5 grappig zijn.