Geplaatst: 28 januari 200718 jaren comment_597796 NB. ik heb de zoek functie gebruikt met als zoekopdrachten Dreammakers; dream makers en Idols. ok, dus ik zat in een auto lekker te cruisen. ineens hoor ik die reclame over dreammakers komt dit niet verdraait veel overeen met Idols en X factor?? ik kan hier natuurlijk geen screenshot van posten. je kan zelf natuurlijk ff op User music channel zetten en wachten tot de reclame langs komt. wie is dit met me eens? dat Dream makers het zelfde is als Idols??
Geplaatst: 28 januari 200718 jaren comment_597799 toen GTA SA werd gemaakt was X factor er nog niet.. maar met idols weet ik t niet..
Geplaatst: 28 januari 200718 jaren comment_597843 lijkt me niet, want Dreammaker zal ook toch iets anders kunnen zijn dan een muziekprogramma?
Geplaatst: 29 januari 200718 jaren comment_598088 Het zou ook zoiets als MTV Made kunnen zijn. Natuurlijk kan het zoiets als Idols of X Factor zijn, maar dan zie ik de link naar een easter egg niet hoor.
Geplaatst: 31 januari 200718 jaren comment_599786 Ik kan fout zitten, maar volgens mij is 'Dream Maker' dat gedoe over je angsten kwijtraken. Die reclames die je wel eens hoort op de radio
Geplaatst: 31 januari 200718 jaren comment_600145 @ Koen729: Je zit fout dus (dat is echt niet op ee negatieve manier bedoeld hoor, ff om misverstanden te voorkomen) Dream Makers is niet voor angsten kwijtraken. Dat over angsten heet "Inversion Therapy". Dream Makers is een bureau dat mensen een carriére in de entertainmentwereld aanbiedt. Zo.
Geplaatst: 1 februari 200718 jaren comment_600625 @ Koen729: Je zit fout dus (dat is echt niet op ee negatieve manier bedoeld hoor, ff om misverstanden te voorkomen) Dream Makers is niet voor angsten kwijtraken. Dat over angsten heet "Inversion Therapy". Dream Makers is een bureau dat mensen een carriére in de entertainmentwereld aanbiedt. Zo. Oops... :$ >>> Door Dutchy3010: En dit is dus gewoon spam. Je had bijvoorbeeld je vorige bericht kunnen editten... Maar dit voegt echt helemaal geen waarde toe, dus laat het voortaan achterwege .<<<
NB. ik heb de zoek functie gebruikt met als zoekopdrachten
Dreammakers; dream makers en Idols.
ok, dus ik zat in een auto lekker te cruisen. ineens hoor ik die reclame over dreammakers
komt dit niet verdraait veel overeen met Idols en X factor??
ik kan hier natuurlijk geen screenshot van posten.
je kan zelf natuurlijk ff op User music channel zetten en wachten tot de reclame langs komt.
wie is dit met me eens?
dat Dream makers het zelfde is als Idols??