November 20, 200421 yr ik zit vast ik ben bij een missie van sweet maar erstaat dat ik eerst meer gang teratorium moet hebben maar alles staat in brand ik kom echt neit verder iem,and tips ???/'
November 20, 200421 yr ik zit vast ik ben bij een missie van sweet maar erstaat dat ik eerst meer gang teratorium moet hebben maar alles staat in brand ik kom echt neit verder iem,and tips ???/' Hier is niks moeilijks aan. Schiet eerst een paar van die mannetjes (gangs) dood. Dan komt er te staan dat je een gang war hebt veroorzaakt. En dan gewoon die drie delen van die gangs overleven.
November 20, 200421 yr nou allus wat je op je scherm paars of geel hebt daar moet juh un paar van overnemen tot ongeveer 60% ofzo daarna kun je die missies pas doen veel geluk
November 20, 200421 yr Probeer eerst veel wapens te hebben en veel kogels voordat je aan die klus begint VEEL SUCCES
November 20, 200421 yr nou allus wat je op je scherm paars of geel hebt daar moet juh un paar van overnemen tot ongeveer 60% ofzo daarna kun je die missies pas doen veel geluk Je hoeft maar 35% te hebben. Als je dat gehaald hebt krijg je vanzelf een telefoontje van Sweet dat je aan de laatste missie kunt beginnen.
ik zit vast ik ben bij een missie van sweet maar erstaat dat ik eerst meer gang teratorium moet hebben maar alles staat in brand ik kom echt neit verder iem,and tips ???/'