Geplaatst: 29 januari 200718 jaren comment_598159 Choke_them_up_by_yvea0.zip Deze mod geeft CJ de mogelijk om iemand te laten stikken met zijn handen. Zo werkt het: Rechtermuis knop op iemand ( je moet wel achter hem staan) wacht tot CJ zijn arm omhoog doet Druk nu op enter. Screenshots komen binnenkort Instalatie Nodig: -Sami -Mijn mod pak eerst de ZIP uit. Dubbelklik op de Install En ga zo verder Yvea0 Reacties wil ik graag PS: je kan het ook een breek-zijn-nek mod noemen IK KAN OP DIT MOMENT GEEN SCREENS MAKEN Bewerkt: 29 januari 200718 jaren door yvea0
Geplaatst: 29 januari 200718 jaren comment_598315 Choke_them_up_by_yvea0.zipDeze mod geeft CJ de mogelijk om iemand te laten stikken met zijn handen. Zo werkt het: Rechtermuis knop op iemand ( je moet wel achter hem staan) wacht tot CJ zijn arm omhoog doet Druk nu op enter. Instalatie Nodig: -Sami -Mijn mod pak eerst de ZIP uit. Dubbelklik op de Install En ga zo verder Yvea0 Reacties wil ik graag Klinkt goed, ik wacht nog op screenshots/reacties voordat ik hem download. Daarna gef ik een echte reactie
Geplaatst: 29 januari 200718 jaren comment_598610 Leuk, maar maakt hij niet gewoon de kife onzichtbaar? KUTGW
Geplaatst: 29 januari 200718 jaren Auteur comment_598628 Leuk, maar maakt hij niet gewoon de kife onzichtbaar?KUTGW De knife kan je gewoon nog gebruiken
Geplaatst: 11 februari 200718 jaren comment_608150 Grijpt CJ echt iemand bij zijn/haar strot, of ziet het er gewoon uit als je het met een knife doet? Post anders ff een screen
Geplaatst: 11 februari 200718 jaren comment_609145 Choke_them_up_by_yvea0.zip Deze mod geeft CJ de mogelijk om iemand te laten stikken met zijn handen. Zo werkt het: Rechtermuis knop op iemand ( je moet wel achter hem staan) wacht tot CJ zijn arm omhoog doet Druk nu op enter. Instalatie Nodig: -Sami -Mijn mod pak eerst de ZIP uit. Dubbelklik op de Install En ga zo verder Yvea0 Reacties wil ik graag Klinkt goed, ik wacht nog op screenshots/reacties voordat ik hem download. Daarna gef ik een echte reactie het is iritant als je een hele quote post direct na de post v/d quote. een quote hoeft alleen als de post een tijdje ouder is al de jouwe >>> Door Dutchy3010: Dat is jouw mening, ik ben bijvoorbeeld van mening dat het altijd wel handig is om een post te quoten, zodat je precies weet waarop je reageert.<<< on: wij willen screens, wij willen screens
Geplaatst: 12 februari 200718 jaren comment_609164 :dance: ~{ScReEnS}~ :dance: ~{ScReEnS}~ :dance: ~{ScReEnS}~ :dance: ~{ScReEnS}~ :dance: Maarja, als je een hand-om-zijn-nek-greep wil doen, dan zul je onder andere de animatie moeten veranderen, en dat lijkt me erg ingewikkeld, en je zult ervoor moeten kunnen scripten. Textures veranderd, I guess?? PWC, Grtz Puma.
Geplaatst: 16 februari 200718 jaren comment_612258 bij mij werkt hij echt goed yo vet gangsta bij mij werkt hij echt goed yo vet gangsta dus niet hij werkt niet gr tinyq
Geplaatst: 16 februari 200718 jaren comment_612337 We zitten nu al een halve maand verder, wanneer komen die screens nu?
Geplaatst: 25 april 200718 jaren comment_662496 Ik vind het een leuke mod. Alleen jammer dat je niet meer met de vuist kunt slaan! Maar toch een leuke mod. KUTGW! Van J.V
Choke_them_up_by_yvea0.zip
Deze mod geeft CJ de mogelijk om iemand te laten stikken met zijn handen.
Zo werkt het:
Rechtermuis knop op iemand ( je moet wel achter hem staan)
wacht tot CJ zijn arm omhoog doet
Druk nu op enter.
Screenshots komen binnenkort
Instalatie
Nodig:
-Sami
-Mijn mod
pak eerst de ZIP uit.
Dubbelklik op de Install
En ga zo verder
Yvea0
Reacties wil ik graag