Jump to content
Geplaatst:
comment_598254

In SA heb je genetric objecten die als je er tegenaan tijd kapot vallen. Zoals lantarenpalen, verkeerslichten en hekjes. Mijn vraag is dus: hoe maak je bijvoorbeeld zo'n lantarenpaal die je kapot kan rijden. Zou fijn zijn als iemand even goed uitlegd hoe je dit doet. Ik hoef niet te weten hoe je 'm dan ook kan laten branden. (Ik kan al moddelen en ik heb hier al een mooie lantarenpaal staan, dus ik wil dus alleen weten hoe je die kapot kan rijden)

Alvast bedankt, Nickonly :)

Featured Replies

Geplaatst:
comment_598287

Als je in 3dsmax de map IO opstart, staat onder het kopje ''objects properties, render effects'' breakable. Vink deze aan voordat je je IPL en IDE exporteert. Er staat ook bij dat je je object moet aangeven in de objects.dat, die natuurlijkj in de map C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data te vinden is en te openen valt met kladblok. Bovenaan dit bestand staat alle betekenissen uitgelegd, bestudeer dit eens en ga wat proberen. Volgens mij is er op gtaforums.com ook een uitleg te vinden, maar dit weet ik niet zeker ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.