Geplaatst: 29 januari 200718 jaren comment_598468 Hey, ik zoek een systeempje/script waarmee je leden kan laten registreren en ook admins die nieuws kunne posten. Die zoek ik, maar hoe? Want het moet werken met phpBB, en dus ook gelijk lid op een forum. Wie kent er 1, zo nee, tips..
Geplaatst: 29 januari 200718 jaren comment_598488 Hey, ik zoek een systeempje/script waarmee je leden kan laten registreren en ook admins die nieuws kunne posten.Die zoek ik, maar hoe? Want het moet werken met phpBB, en dus ook gelijk lid op een forum. Wie kent er 1, zo nee, tips.. Misschien kan je gewoon een portal op je forum instaleren? Zoiets als gtaforum hier ook gebruikt (dit dus, klik hier). Je kan deze (klik hier) gebruiken.
Geplaatst: 29 januari 200718 jaren Auteur comment_598579 Hey, ik zoek een systeempje/script waarmee je leden kan laten registreren en ook admins die nieuws kunne posten. Die zoek ik, maar hoe? Want het moet werken met phpBB, en dus ook gelijk lid op een forum. Wie kent er 1, zo nee, tips.. Misschien kan je gewoon een portal op je forum instaleren? Zoiets als gtaforum hier ook gebruikt (dit dus, klik hier). Je kan deze (klik hier) gebruiken. Ja, dat wil wel, maar nu het volgende vraagje, kan deze ook werken op de toekomsitge phpBB 3, of zal er nog een update voor komen?
Hey, ik zoek een systeempje/script waarmee je leden kan laten registreren en ook admins die nieuws kunne posten.
Die zoek ik, maar hoe? Want het moet werken met phpBB, en dus ook gelijk lid op een forum.
Wie kent er 1, zo nee, tips..