Jump to content
Geplaatst:
comment_598557

Hallo

Ik heb net Windows Update (Internet Explorer 7.0 en een hulpprogramma voor het verwijderen van schadelijke software) uitgevoerd, alles ok, computer opnieuw opgestart ...

Maar nu doet Live Messenger het niet meer! :cry: Ik heb internet (uiteraard). En op de pagina van de serverstatus staat "Alle systemen zijn stabiel en draaien."

Wat is het probleem en kan iemand mij helpen?

Edit: Probleem opgelost! Ga verder met het probleem van .WhoopDiDoo., hier.

Bewerkt: door Big Boss

Featured Replies

Geplaatst:
comment_615254

Dit kunnen ze toch niet maken! Waar gaan alle mensen dan moeten mailen? En hoe gaan ze nog chatten als MSN-Messenger er niet meer is? Man waar zijn ze toch mee bezig?

Geplaatst:
comment_615265

MSN en Hotmail zullen worden opgenomen in de nieuwe Live-diensten van Microsoft, niks om je druk over te maken.

EDIT @ hierbeneden: Ja.

Bewerkt: door Dare Devil

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_625152

Om maar geen nieuw topic te openen...

Als ik mijn MSN naam verander zie ik deze niet veranderen in het gesprek, dus wanneer ik bijvoorbeeld de naam : Yohan Ben Eten heb, en deze vervolgens verander en verder ga je chatten met de naam Yohan, blijft er in het gesprek nog steeds Yohan Ben Eten staan.

Iemand een oplossing ?

Geplaatst:
comment_625162
Om maar geen nieuw topic te openen...

Als ik mijn MSN naam verander zie ik deze niet veranderen in het gesprek, dus wanneer ik bijvoorbeeld de naam : Yohan Ben Eten heb, en deze vervolgens verander en verder ga je chatten met de naam Yohan, blijft er in het gesprek nog steeds Yohan Ben Eten staan.

Iemand een oplossing ?

Volgensmij bedoel je het volgende:

MCbride zegt: Hoe was het zaterdagavond?

Yohan zegt: Leuk, details vertel ik dalijk wel, ik moet nu eten. ;)

MCbride zegt: Oke, smaak etenlijk!

Yohan is eten zegt: Bedankt, tot straks!

- stilte -

Yohan is eten zegt: Ben ik weer, even mijn naam aanpassen.

MCbride zegt: Oké! :)

Yohan zegt: DAAAAAAAAAAAAH!!, hij doet het niet! :7

Wat ik denk dat jij bedoelt is dus dat het erboven niet 'up-to-date' is. Daar is niks aan te doen. Het gesprek even wegklikekn en dan in een nieuw venster verdergaan is wel mogelijk. ;)

Geplaatst:
comment_625165
- stilte -

Yohan is eten zegt: Ben ik weer, even mijn naam aanpassen.

MCbride zegt: Oké! smile3.gif

Yohan is eten zegt: DAAAAAAAAAAAAH!!, hij doet het niet! emo.gif

Oftewel die naam veranderd helemaal niet ook niet met een recent berichtje...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.