Geplaatst: 30 januari 200718 jaren comment_598721 ik speel gta al redelijk lang en heb nu een probleem ik heb in de kleine garage op je eigenvliegveld dus niet de hangar er staat al een auto in die garage en nu ook een tank maar die staat zo dat ik niet in die tank kan dus die krijg ik er niet uit weet iemand hoe ik die tank eruit haal ?????
Geplaatst: 11 februari 200718 jaren comment_608187 wat je ook nog kunt doen is een paar satchels op de tank gooien, hem laten ontploffen. hierdoor is hij dan kapot. dan moet je nog een andere tank stelen.
Geplaatst: 11 februari 200718 jaren comment_608243 wat je ook nog kunt doen is een paar satchels op de tank gooien, hem laten ontploffen. hierdoor is hij dan kapot.dan moet je nog een andere tank stelen. 2 dingen, ookal doe je dit, hij zal weer heel zijn nadat de garagedeur sluit, en 2, het probleem is allang opgelost, het is altijd handig als je eerst even het topic doorleest voordat je iets post
ik speel gta al redelijk lang en heb nu een probleem
ik heb in de kleine garage op je eigenvliegveld dus niet de hangar
er staat al een auto in die garage en nu ook een tank maar die staat zo dat ik niet in die tank kan
dus die krijg ik er niet uit
weet iemand hoe ik die tank eruit haal ?????