Geplaatst: 30 januari 200718 jaren comment_598750 Missie(s): Destroy targets, barrel roll en loop the roll Cheaten: Nee Versie: V2 Overig: Gelieve geen mods/cheats te gebruiken. Ik heb gesaved in het savehouse naast de vliegschool. Gelieve ook onnodige dingen doen als geld opdoen en/of wapens gebruiken. Doe ook enkel deze 3 missietjes. Nog één dingetje: Haal GEEN goud. Silver en bronze mag. Dit omdat ik hem later nog zelf wil doen. Bedankt GTASAsf3.b
Geplaatst: 30 januari 200718 jaren comment_598751 Gehaald: Destroy Targets --> Zilver (Zoals je vroeg). Loop the Loop --> Zilver (Zoals je vroeg). Barrel Roll --> Zilver (Zoals je vroeg). Tijdens het behalen van deze missies, heb ik geen cheats en/of modificaties gebruikt. Verder wens ik je nog veel succes met de overige missies!
Geplaatst: 30 januari 200718 jaren Auteur comment_598752 Doe ik wel weer. Alvast bedankt EDIT: Bedankt! Bewerkt: 30 januari 200718 jaren door Bv202
Missie(s): Destroy targets, barrel roll en loop the roll
Cheaten: Nee
Versie: V2
Overig: Gelieve geen mods/cheats te gebruiken. Ik heb gesaved in het savehouse naast de vliegschool.
Gelieve ook onnodige dingen doen als geld opdoen en/of wapens gebruiken. Doe ook enkel deze 3 missietjes.
Nog één dingetje: Haal GEEN goud. Silver en bronze mag. Dit omdat ik hem later nog zelf wil doen.
Bedankt
GTASAsf3.b