Geplaatst: 30 januari 200718 jaren comment_599067 Hoi, Ik heb een vraag ik zit met het probleem dat ik steeds moet vernieuwen op een forum Partyflock, ik weet niet of sommige dat kennen.... Maar goed steeds moet ik vernieuwen wil ik de nieuwste berichten in mijn gastenboek zien... Ik wil daar vanaf Wat moet ik doen !!
Geplaatst: 1 februari 200718 jaren comment_600615 Misschien kan je ons wat meer informatie geven ivm dat forum? Dan kunnen we nagaan of wij hetzelfde probleem hebben. Anders kan je op dat forum zelf ook eens vragen of er nog andere leden last hebben van je probleem .
Geplaatst: 1 februari 200718 jaren Auteur comment_600751 Ik heb dus een gastenboek... elke x als ik weer inlog/op de site ben moet ik vernieuwen ( f5) om de nieuwste berichten te kunnen lezen Verder kan ik er niet over zeggen
Geplaatst: 1 februari 200718 jaren comment_600892 Ik heb dus een gastenboek...elke x als ik weer inlog/op de site ben moet ik vernieuwen ( f5) om de nieuwste berichten te kunnen lezen Verder kan ik er niet over zeggen Dit is met elk forum/gastenboek. Dit komt omdat je een statische output krijgt. Als iemand een bericht toevoegd wordt hij in de database opgeslagen. Wanneer je op de site ben dan moet je weer verversen om de berichten uit de database laden.
Geplaatst: 1 februari 200718 jaren comment_600901 Ik zit ook op partyflock en iedereen heeft dat. Ligt dus niet aan jou.
Hoi,
Ik heb een vraag
ik zit met het probleem dat ik steeds moet vernieuwen op een forum
Partyflock, ik weet niet of sommige dat kennen....
Maar goed
steeds moet ik vernieuwen wil ik de nieuwste berichten in mijn gastenboek zien...
Ik wil daar vanaf
Wat moet ik doen !!