In dit topic staat wat iedereen doet, een script dus. Dit is geen gewone film, het gaat over een groep stunters, ze stunten om geld te verdienen. In het begin zijn het nog arme mensen met een oud schuurtje. Ze blijken echter groot talent te hebben want op het laatst zijn het hele rijke mensen.
Het script
Wie wil scene een maken?
Naam
1 -jovu123-
2- gtaboy107
Het script
Wie wil scene een maken?
1. De intro
2. Een menu (ik maak het menu zodat je kan kiezen welk scene je wil zien + extras)
In scene 1, 3mensen zijn ze arm, ze zijn een beete aan het springen van gebouwen met hun fiets en aan het stunten in het stunt parkje.
Voorwaarden waaraan het filmpje aan moet voldoen:
Het zijn arme mensen; dus ook oude kleding...
Radar etc. moeten weg...
LET OP: Dit topic word dagelijks geupdate.
Tips? stuur een PM naar mij. Weet je een leuke scene? Stuur ook dan een PM naar mij.
GTA SA stunt video`s
In dit topic staat wat iedereen doet, een script dus. Dit is geen gewone film, het gaat over een groep stunters, ze stunten om geld te verdienen. In het begin zijn het nog arme mensen met een oud schuurtje. Ze blijken echter groot talent te hebben want op het laatst zijn het hele rijke mensen.
Het script
Wie wil scene een maken?
Naam
1 -jovu123-
2- gtaboy107
Het script
Wie wil scene een maken?
1. De intro
2. Een menu (ik maak het menu zodat je kan kiezen welk scene je wil zien + extras)
In scene 1, 3mensen zijn ze arm, ze zijn een beete aan het springen van gebouwen met hun fiets en aan het stunten in het stunt parkje.
Voorwaarden waaraan het filmpje aan moet voldoen:
Het zijn arme mensen; dus ook oude kleding...
Radar etc. moeten weg...
LET OP: Dit topic word dagelijks geupdate.
Tips? stuur een PM naar mij. Weet je een leuke scene? Stuur ook dan een PM naar mij.
WIL JE MEE DOEN STUUR EEN PM NAAR ME
http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=43007
Bewerkt: door kevin software