Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_600125
hey, is het mogelijk om bij mij thuis met mijn draadloos netwerk om andere computers te beheren en over te nemen waneer nodig. of te zien wat andere aan het doen zijn

ik heb een belkin 54g

Uhm correct me if I'm wrong, maar volgens mij is het bij wet verboden mensen zo te bespieden zonder dat ze er vanaf weten.

Geplaatst:
comment_600157

Thuis mag je uiteraard je eigen netwerk beheren en overnemen van Pc's wanneer dat nodig is. Zelf gebruiken wij op school: RealVNC. Dit programmatje is na het installeren er van heel makkelijk te gebruiken, op school kennen wij het wachtwoord, dus we ouwehoeren regelmatig met andere computers. Je moet alleen wat poorten openzetten in je router, ik heb het zelf ook geprobeerd, maar mijn netwerk kon er blijkbaar niet door. (Moet het ook nog wat beter onderzoeken)

Dit is de download-link: Klik!

Je moet gewoon wat letters intypen, daar en dan downloaden maar. (Niet alles correct invullen)

Bewerkt: door -Niels-

Geplaatst:
comment_600158

Ik raad RealVNC af. Er zijn programma's gratis verkrijgbaar zijn en meer kunnen.

Zal wel is binnekort meer over Remote Beheer vertellen.

Bewerkt: door Ewoud

Geplaatst:
comment_600161
Ik raad RealVNC af. Er zijn programma's gratis verkrijgbaar zijn en meer kunnen.

Op school gebruiken we ook VNC en we hebben er nooit problemen mee. En wij gebruiken de gratis versie.

Geplaatst:
comment_600163

Op school gebruiken we ook VNC en we hebben er nooit problemen mee. En wij gebruiken de gratis versie.

Wat ik hiermee bedoel te zeggen er zijn uitgebreidere versies en de uitgebreide versie van RealVNC kost geld.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_600170

wat ik eigelijk wil doen is kunnen zien en beheren wat er op mijn computer gebeurt die op men slaapkamer staat. die sneller is dan de gewone huis computer. en ook vaak word gebruikt door anderen

dus:

als ik beneden in de bank zit dat ik dan mijn computer kan bekijken en kan beheren

Bewerkt: door EXIT

Geplaatst:
comment_600187
Maar je mag dit soort shit toch alleen gebruiken als diegene ervan afweet, anders is het toch hacken. :bonk:

Nee, zolang je een eigen netwerk hebt en die beheert heb je de rechten om dat te doen. Ga ik bijvoorbeeld via zo'n programma op jou PC, dan spreek je over hacken.

Bewerkt: door -Niels-

Geplaatst:
comment_601854
<...>

als ik beneden in de bank zit dat ik dan mijn computer kan bekijken en kan beheren

Daar bestaat in Windows een functie voor, namelijk Extern Bureaublad.

Ga naar Configuratiescherm -> Netwerk en Internetverbindingen -> Klik in het menu links op Extern Bureaublad.

Ga naar de Tab 'Verbindingen van buitenaf' en vink 'Gebruikers mogen een externe verbinding met deze computer maken' aan.

Klik nu op 'Externe Gebruikers selecteren ... ' en daarna op 'Toevoegen ... '. Klik op 'Locaties ...'. Normaal staan daar alle computers die in je netwerk hangen, selecteer er een, bijvoorbeeld PC Woonkamer.

In het dialoogkader geef je dan op: Objectnaam (PC Woonkamer) . Klik dan op OK, Ok , toepassen en OK.

externub8.th.png

Ik hoop dat dit gaat werken, want ik heb het zelf niet getest.

Bewerkt: door Big Boss

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.