Jump to content
Geplaatst:
comment_600234

Er zijn dagen op het forum dat er te veel gebeurt..

De afgelopen dag was zo'n dag.

Onafhankelijk van elkaar hebben twee van onze meest ervaren crewleden te kennen gegeven de animo en interesse aan hun taak op het forum te hebben verloren.

Mazzeltje wilde het graag met z'n eigen woorden zeggen:

Ik heb besloten na heel veel denken dat het waarschijnlijk beter is dat ik stop als GM.

De laatste tijden deed ik erg weinig met mijn functie en dat had ik in de gaten.

Een paar collega's hadden dat ook in de gaten.

En ik vind dat eigenlijk wel jammer.

Ik stop dus als GM, maar ik vertrek zeker weten niet.

Ik ga nu door het leven als een Megalid. :Y En zo ga ik ook een leuke tijd beleven.

Als ik ooit weer de kans krijg om in de crew te stappen doe ik dat met alle plezier.

Maar de eerste tijd even niet.

Ik wil iedereen bedanken die mij heeft gesteund en geholpen. :klap:

Voor dizzee is de afgelopen periode de zin in het forum ook afgenomen, en ook hij vond dat hij er op dit moment een punt achter moest zetten. Hij heeft afgezien van een eigen verklaring op deze plek, en op eigen verzoek is hij terug gezet naar gewoon Lid, omdat hij niet verwacht nog intensief te gaan posten op het forum op korte termijn.

Edit: Dizzee heeft besloten toch aan de wikigta te blijven werken en zal derhalve verder gaan als MegaLid i.p.v. normaal lid, zoals hierboven vermeld.

Namens de rest van de crew wil ik beiden heel erg hartelijk bedanken voor de jarenlange inzet voor het forum en de bijzonder prettige samenwerking. Hopelijk komen wel elkaar nog af en toe tegen op het forum en op MSN, en ik wens jullie heel veel succes met de invulling die je gaat geven aan de extra vrije tijd die nu beschikbaar komt.

PatrickW

• Reacties 76
  • Bezichtigingen 8.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_623526
jammer dat ze geen GM meer zijn

ze deden het iniedergeval erg goed als GM :klap:

maar gelukkig gaan ze niet weg van het forum

Zie de post voor jou van NandroDavids. Iedereen heeft al de gelegenheid gekregen om een reactie te plaatsen in dit topic, om nu nog na een maand te reageren is wel erg laat. Het lijkt mij beter als dit topic op slot gaat, wil iemand graag nog iets zeggen tegen Mazzeltje of Dizzee dan kan dat via Pb.

Om even duidelijkheid naarboven te scheppen, alleen Mazzeltje was GM en is nu Moderator geworden, Dizzee was Moderator en is nu Megalid.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.