Geplaatst: 21 november 200420 jaren comment_51268 Op de achter kant van het hoesie van gtasa zie je op een plaatje cj in een heel net pak op je vliegbasis in LV maar nu ben ik alle winkels afgegaan maar nog steeds die kleren nie gevonden.
Geplaatst: 21 november 200420 jaren comment_51271 Je krijgt als je terug gaat naar ls (dus moet je véél missies hebben gedaan) een winkel genaamt didier & saschs ofzow iets daar kan je strakke pakken kopen
Geplaatst: 21 november 200420 jaren comment_51302 Mijn eerste nette pak kon ik kopen bij de Victim. Bij mij ging die pas open toen ik een paar missies in LasVenturas had gedaan. Het is een Black Jacket en een Black Pants. Over de broek ben ik niet zeker maar gewoon kijken als de Victim open is.
Geplaatst: 21 november 200420 jaren Auteur comment_51393 Is er dan een winkel die victem heet in LV.want ik heb nog maar alleen zip,binco,sub urban en die sportzaak
Op de achter kant van het hoesie van gtasa zie je op een plaatje cj in een heel net pak op je vliegbasis in LV maar nu ben ik alle winkels afgegaan maar nog steeds die kleren nie gevonden.