November 21, 200421 yr als ik een level verander en safe opent hij dat level niet hoe kan dit komt hier in dit forum gedeelte niemand meer
December 14, 200421 yr komt hier in dit forum gedeelte niemand meer We kunnen je ook niet helpen als je niet uitlegd wat je probleem is! Wat zijn de foutmeldingen? Wat doe je precies? wat voor PC heb je? etc ..
January 15, 200521 yr Author als ik een level maak en save dan kan ik het level niet meer openen en nu komt er weer niemand meer
March 22, 200521 yr dat kan omdat je misschien teveel codes gebruikt ?? of als je een windows 95 hebt ofzo en maar heeeeeel weinig geheugen daar kan het ook aan liggen <_<
March 29, 200521 yr Author ik heb een windows xp en een windows 98 second edition met xp erop geinstalleerd
April 2, 200521 yr ik heb er geen verstand van maar mischien is opniuw instaleren wel een idee :unsure:
April 28, 200521 yr ik heb een windows xp en een windows 98 second edition met xp erop geinstalleerd Heb ik ook... het kan ook zijn dat het TE nieuw is op XP? Want bij mij (heb ook Windows XP) doet ie 't ook nie goed....
May 14, 200521 yr Waarom? Dit topic staat toch niemand in de weg? Er komen meer mensen op dit forum, weet je.
als ik een level verander en safe opent hij dat level niet hoe kan dit
komt hier in dit forum gedeelte niemand meer