Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

when funday comes.

Hey, Ik zit vast bij de missie When funday comes van Louise. Je moet racen met een quad bike en eerste worden. Ik kan nu eindelijk een beetje rijden met die quad bike maar toch word ik altijd laatste. Heeft er iemand tips om die race te winnen?

ps. Ik heb al op wikigta gekeken, maar daar staat alleen wat je in de missie moet doen. Er staan geen tips bij.

alvast bedankt! :cya:

Featured Replies

Hey, Ik zit vast bij de missie When funday comes van Louise. Je moet racen met een quad bike en eerste worden. Ik kan nu eindelijk een beetje rijden met die quad bike maar toch word ik altijd laatste. Heeft er iemand tips om die race te winnen?

ps. Ik heb al op wikigta gekeken, maar daar staat alleen wat je in de missie moet doen. Er staan geen tips bij.

alvast bedankt! :cya:

De enigste goede tip is oefening. Pak een Quad en ga oefenen. Je kunt de race verliezen en dan gaan proberen te rijden. Je kan ook hier kijken voor een spawn locatie. Ga er heen en duw de Quad weg met een auto. Als je er namelijk gewoon op gaat zitten start de zij missie 'Quad Time Trails'. Eenmaal van zijn plaats spring je erop en gaat oefenen met rijden.

Leer ook de baan uit je hoofd. Begin de missie en en kijk waar heb fout gaat. Bij deze fouten moet je de volgende keer uitkijken.

Wil het je dan nog niet lukken? Je kunt dan altijd nog je Save Game uploaden. Verbind je PSP met je PC door middel van een USB kabel of een Memory Stick lezer. Nu komt er een nieuwe verwisselbare schijf. Open deze en je zult een map 'PSP' zien. Open deze, er kunnen verschillende mappen in staan maar je hebt 'SAVEDATA' nodig. Hierin zitten allerlei mappen in met moeilijke namen. Vice City Stories heeft de naam 'ULES00502S92F*'. Op het * staat een getal. Dit is het 'slot' waarop je Save Game staat. Heb je in het spel opgeslagen op het 3de tekentje heeft de map de naam ULES00502S92F4 aangezien hij bij 0 begint. Pak jouw map in met WinRAR.

Ga nu naar het forum en je zult onder de 'Bericht Opties' een blak zien met daarnaast 'Bladeren...'. Selecteer nu je ingepakte Save Game en druk op 'Deze Bijlage toevoegen'. Nu zit je Save Game bij je post.

  • Author
De enigste goede tip is oefening. Pak een Quad en ga oefenen. Je kunt de race verliezen en dan gaan proberen te rijden. Je kan ook hier kijken voor een spawn locatie. Ga er heen en duw de Quad weg met een auto. Als je er namelijk gewoon op gaat zitten start de zij missie 'Quad Time Trails'. Eenmaal van zijn plaats spring je erop en gaat oefenen met rijden.

Leer ook de baan uit je hoofd. Begin de missie en en kijk waar heb fout gaat. Bij deze fouten moet je de volgende keer uitkijken.

De psp zit nu op de oplader, dus ik ga het straks weer proberen. Vooral op het laatste stuk lukt het niet. (op het trailerpark). Ik draai vaak met de quad de andere kant op. :puh: Dus op dat punt ga ik extra oefenen. Bedankt voor de tip!!

Wil het je dan nog niet lukken? Je kunt dan altijd nog je Save Game uploaden. Verbind je PSP met je PC door middel van een USB kabel of een Memory Stick lezer. Nu komt er een nieuwe verwisselbare schijf. Open deze en je zult een map 'PSP' zien. Open deze, er kunnen verschillende mappen in staan maar je hebt 'SAVEDATA' nodig. Hierin zitten allerlei mappen in met moeilijke namen. Vice City Stories heeft de naam 'ULES00502S92F*'. Op het * staat een getal. Dit is het 'slot' waarop je Save Game staat. Heb je in het spel opgeslagen op het 3de tekentje heeft de map de naam ULES00502S92F4 aangezien hij bij 0 begint. Pak jouw map in met WinRAR.

Ga nu naar het forum en je zult onder de 'Bericht Opties' een blak zien met daarnaast 'Bladeren...'. Selecteer nu je ingepakte Save Game en druk op 'Deze Bijlage toevoegen'. Nu zit je Save Game bij je post.

Ik heb hier wel een usb kabel liggen, maar die past er niet in. Dus moet ik de missie zelf doen.

>>> Door SummerBase: Quote Gemaakt. ;)<<<

Edited by SummerBase

Mijn geheugen zegt dat ik nog niet zo lang geleden antwoord heb gegeven op een vraag over de quad maar de zoekfunctie leverde niks op. Als je op de Quad zit is het de truuk om rustig te blijven, en dit doe je door gas los te laten in de bochten, en als de Quad onbestuurbaar is kan je ook gerust even gas loslaten. Remmen is haast nooit nodig, dus doe dit ook niet want je komt niet zo heel makkelijk op gang. Richt je ook niet teveel op je tegenstanders, maar rij gewoon je eigen race en houd je bezig met de bochten en je eigen Quad. Het parkour is niet eens zo moeilijk als je het vergelijkt met de Quad time trials. Veel succes, als je het niet haalt zijn vragen altijd welkom!

  • Author

ik heb hem gehaald! In het begin draaide mijn quad weer dus ik was weer laatste. Maar toen ik iedereen weer had ingehaald, haalde er 1 mij weer in. Maar die gast knalde tegen een boom en toen had ik hem gehaald :bonk:

Asphalt en m4x bedankt!!

Edited by spoeky

  • 4 weeks later...

als ik bij mij gas geef neemt die quad een optrek hoe moet ik dat wegdoen

  • Author

Alleen met X gas geven. Dus je hoeft niet de analoogstick omhoog te doen. Daarmee beweeg je gewoon links en rechts. Want als je ook de analoog stick omhoog doet, Gaat de voorkant van de quad omhoog. Ik hoop dat je dit bedoel :cya:.

Dit is inderdaat een moeilijke missie.

Je kan beter even de route uitstippelen en oefenen.

Dan lukt hij wel.

Wat je zeker niet mag doen is onder het dakje van de caravans rijden.

Dan zal je (waarschijnlijk) ook tegen de paltjes van het dakje rijden.

Neem dus de binnenkant van het parcour.

Wel opletten voor de grote put in het parcour.

VEEL SUCCES :tu:

Dit is inderdaat een moeilijke missie.

Je kan beter even de route uitstippelen en oefenen.

Dan lukt hij wel.

Wat je zeker niet mag doen is onder het dakje van de caravans rijden.

Dan zal je (waarschijnlijk) ook tegen de paltjes van het dakje rijden.

Neem dus de binnenkant van het parcour.

Wel opletten voor de grote put in het parcour.

VEEL SUCCES :tu:

Woozie heeft gelijk, je moet erg goed opletten voor die grote put ergens op het einde van het Parcour. Toen ik de missie voor de 1e keer probeerde mislukte ze natuurlijk, de 2e keer lag ik eerst maar vlieg ik de laaste ronde in die put :D Moest ik helemaal opnieuw proberen.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.