Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
  • Reacties 245
  • Bezichtigingen 15.6k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_774576
dat heeft niks met euphoria te maken :puh: dat moet rockstar bepalen of je zulke 'vecht' bewegingen erin kunt doen. euphoria zorgt er voor dat de bewegingen e.d. realistischer zijn. Dus als je word aangereden rekent euphoria uit met welke snelheid dit gebeurt, welke hoek etc etc wat bepaalt hoe je ten val komt..zodat je eigenlijk nooit op dezelfde manier valt/dood gaat.

Ik zeg al :puh: ik heb er geen verstand van ^^ dus bedankt voor het delen van je wijsheid _O_

Geplaatst:
comment_777428

gewoon elk wapen uit de oude gta's, behalve de rocket launchers, molotov's granaten en flame thrower, zo nep :7

verder vooral veel verschillende handguns zoals de 9mm en 7mm, en daar dan veel verschillende types van.

en natuurlijk de TEC9 en uzi's.

Geplaatst:
comment_780311

Ik zou ook willen dat je met bijna alle wapens drive-by's kan doen

en ook dat de ramen omlaag werden gedaan

als je GSF-homies met je meeneemt in GTA SA dan staken hun hoofden soms door het dak heen :puh:

dat is iets wat zeker niet mag gebeuren in GTA IV

Geplaatst:
comment_780402

Het is vrij logisch dat je alleen drive by's kan verichten met een uzi (of handpistool) ... ooit wel eens een M16 vastgehouden? die dingen zijn echt loerzwaar hoor, geloof me ... het lijkt me dat je daar geen drive-by mee kan verichtenen....

Bewerkt: door Rensch

Geplaatst:
comment_780805

Het is vrij logisch dat je alleen drive by's kan verichten met een uzi (of handpistool) ... ooit wel eens een M16 vastgehouden? die dingen zijn echt loerzwaar hoor, geloof me ... het lijkt me dat je daar geen drive-by mee kan verichtenen....

misschien met een stubby shotgun

en hoezo kon het niet met pistolen

en met MP5 zou het tgg ook wel lukken??

Geplaatst:
comment_780860

misschien met een stubby shotgun

en hoezo kon het niet met pistolen

en met MP5 zou het tgg ook wel lukken??

Ik zeg ook niet dat het niet kan met een pistol ;)

Met een MP5 zou het ook niet kunnen. (was ook nep in SA) ... een MP5 is ong. 5kg als hij ammunitie bij zich draagt. Dat lijkt weinig, maar dat is vrij veel (en ik weet het want werk wekelijks met grote massa's ;)) Met 2 handen weegt het als een veertje, maar als je het met 1 hand optilt is het toch al best zwaar. Dan moet je even nadenken dat je met 1 hand aan je stuur zit (en op de weg moet letten) en vervolgens een 5kg zware MP5 uit het raam moet richten. Das moeilijker dan je denkt hoor :) En dan hebben we het nog niet gehad over de terugslag van het geweer. Het is al een vrij lang geweer, wat met zich meebrengt dat de terugslag moeilijker te hanteren is dan bij een uzi of een handgeweer. Dus ik denk dat het al met al ook nógal moeilijk is om een MP5 uit het raam te richten...

Geplaatst:
comment_780883

er zullen wel weer standaards wapens in zitten hoop ik zoals 9mm honkbalknupel

maar ik hoop dat ook de minigun en al het ander ware geschut er weer inzit

wel coel dat er een autosrade er is gekomen

er zijn wel toffe wagens bij en leuk dat we nieuwe personages leren kennen die er anders er nog niet bij waren in de gta

ook tof dat de politie veel waakzamer is en dat er getuigen moeten zijn om wand level te hebben en dat je met de taxi kunt verplaatsen

eenvraagje krijgen de straten straatnamen?

Geplaatst:
comment_780914
er zullen wel weer standaards wapens in zitten hoop ik zoals 9mm honkbalknupel

maar ik hoop dat ook de minigun en al het ander ware geschut er weer inzit

wel coel dat er een autosrade er is gekomen

er zijn wel toffe wagens bij en leuk dat we nieuwe personages leren kennen die er anders er nog niet bij waren in de gta

ook tof dat de politie veel waakzamer is en dat er getuigen moeten zijn om wand level te hebben en dat je met de taxi kunt verplaatsen

eenvraagje krijgen de straten straatnamen?

Ja het is bevestigd dat elke straat een straatnaam krijgt.

Geplaatst:
comment_780956
het is niet echt bedoelt als wapen maar je kan er mee schieten. zoon harpoenachtig geweer waarmee je een touw haakt aan een riggel van een gebouw zodat je naar boven kan klimmen.

Haha, Lost Planet style! Grapple hook :puh: Zou wel vet zijn idd, maar niet echt GTA ^^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.