Jump to content
Geplaatst:
comment_601556

Na ruim drie maanden te hebben gemodereerd in de GTA Liberty City Stories fora, en een maand in het GTA IV forum, stopt ook VforV met zijn taak als moderator. Wel hervat hij zijn werkzaamheden aan GTA LCS, GTA VCS en de Classics op WikiGTA, en zien we hem uiteraard nog terug op het forum.

VforV, bedankt voor je inzet en je werk in met name de GTA LCS-fora!

• Reacties 49
  • Bezichtigingen 5.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_601925

Harstikke jammer VforV, ik ben van mening dat je geschpapen was voor het moderatorschap, wat je ook geweldig deed! Jammer dat je er nu mee op houdt, ik hoop je nog veel terug te zien. Veel succes verder! :sigaar:

Geplaatst:
comment_601955

Ik vindt het ook zeer jammer dat je stopt. Ik zit nog niet zo lang op het forum maar heb al wel veel van je gezien. Alhoewel jammer dat je stopt!

Bewerkt: door Godfather

Geplaatst:
comment_602080

Bedankt voor je bijdrage en inzet als moderator VforV. Jammer dat je uit de crew stapt, maar als dit je beslissing is dan heb ik daar alle begrip voor. Nog heel veel succes verder, je was een goeie. ;)

Geplaatst:
comment_602534

Jammer dat je weg gaat het worden er steeds minder en je was een goeie mod maar het gaat je goed _O_

Bewerkt: door GTAVC

Geplaatst:
comment_602793

Erg jammer dat je stopt. Je was een erg goede Mod. Ik heb je erg vaak gezien in het LCS forum :). Je was me een paar keer voor :puh:. Veel succes verder!

@Lantyz: Zo te zien is het LCS forum nu onbeheerd, is er al bekend wie VforV en Dizzee gaat opvolgen?

Geplaatst:
comment_602991

Raar dat je stopt, had ik eigenlijk niet verwacht. Je was een goeie moderator die ook veel verstand had van GTA, ik hoop je weer snel te zien op het forum, God zij dank dat je het forum niet hebt verlaten. Je hebt je werk goed gedaan en ik wil je bedanken voor al je werk op dit forum, de tijd dat je hier hebt gewerkt als moderator was een goeie tijd!

Bewerkt: door Toni Caprioni

Geplaatst:
comment_603170
@Lantyz: Zo te zien is het LCS forum nu onbeheerd, is er al bekend wie VforV en Dizzee gaat opvolgen?

Als Lantyz ad interim kan ik je zeggen dat dit echt bekend wordt gemaakt, zodra we het weten. Hou het mededelingen forum in de gaten.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.