Jump to content
Geplaatst:
comment_601782

Ik zou eens van jullie willen weten wat je het beste vond van de tot nu toe Harry Potter Serie.

Ik vind boek en film 4 het beste. (HP en de vuurbeker.)

P.S.: Ik heb de zoekfunctie gebruikt en heb zoiets niet gezien. ;)

• Reacties 38
  • Bezichtigingen 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Wat vinden jullie het beste?? De boeken, films of de spellen? 50 leden hebben gestemd

1. 1. Wat is het beste???

• De boeken (welke?)
      25
    • De films (welke?)
      20
    • De spellen (welke?)
      4

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_671563

Van de boeken vind ik ze allemaal wel goed, behalve de derde die gaat wel

Van de films waren de eerste 2 geweldig, 3 en 4 juist niet. Het kan aan een andere Dumbledore liggen of een ander Hogwarts ik heb geen idee

De games vind ik wel leuk om te spelen, wel kinderachtig maar toch erg spannend. De verhaallijn wordt ook steeds beter (lijkt nog steeds nergens op hoor)

Geplaatst:
comment_671956

De boeken zijn beter en boek 7 die wordt 100% het beste! :tu:

EDIT @ hierboven: In juli komt de Engelse versie van deel 7 uit, en in diezelfde maand komt film numero 5 uit.

Bewerkt: door Clowntje_93

Geplaatst:
comment_672231

Ik ben opzich wel enorm fan van Harry Potter.

Ik heb alle films en games gezien en 1 boek. De boeken en de films zijn het mooist maar de games zijn een beetje flop. Maar de nieuwe game word volgens mij wel goed aan de trailer te zien. (geen Teaser Trailer)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_674210

Ik heb alle films en games gezien en 1 boek. De boeken en de films zijn het mooist maar de games zijn een beetje flop.

Maar de nieuwe game word volgens mij wel goed aan de trailer te zien. (geen Teaser Trailer)

Ik ook. :clown:

De nieuwe trailer???

Waar heb je die gevonden???

Geplaatst:
comment_674248

Ik heb alle films en games gezien en 1 boek. De boeken en de films zijn het mooist maar de games zijn een beetje flop.

Maar de nieuwe game word volgens mij wel goed aan de trailer te zien. (geen Teaser Trailer)

Ik ook. :clown:

De nieuwe trailer???

Waar heb je die gevonden???

Nou, hier staat een trailer.

Edit: Hier staat een andere, kortere versie. Veel plezier :bier:

Bewerkt: door Thundercover

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.